کد خبر: ۲۱۵۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱

تساوی با ارزش ایران برابر آرژانتین

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در اولین گام از مسابقات جام جهانی امارات توانست در یک بازی پایاپای تیم قدرتمند آرژانتین را با تساوی یک بر یک متوقف کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امشب (شنبه) در اولین مسابقه اش از رقابت های جام جهانی نوجوانان به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت که این مسابقه پس از حملات بسیاری که دو تیم انجام دادند و بازی نسبتا پایاپایی که داشتند با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این دیدار در حضور حدود 1800 تماشاگر که حدود 1500 نفر از آنها را ایرانی های مقیم دوبی تشکیل می دادند در ورزشگاه راشد برگزار شد.

تیم نوجوانان ایران در این مسابقه با ترکیب مهدی امینی، مصطفی هاشمی، کمیل حق زاده، سیدمجید حسینی، سعید عزت اللهی، محمد بازاج، امیر مظلوم، امیرحسین کریمی، رضا جعفری، علی هظامی و صادق محرمی به میدان رفت.

گزارش مسابقه:

شروع طوفانی نوجوانان ایران فوق العاده بود و در ثانیه 50 بازی مصطفی هاشمی با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه آرژانتینی ها را باز کرد.

در ادامه ملی پوشان باز هم صاحب چندین فرصت گلزنی خوب شدند که دو مرتبه توپ با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

شوت امیرحسین کریمی در دقیقه 12 یکی دیگر از موقعیت های گلزنی تیم ما بود که از دست رفت.

اما برخلاف روند بازی این تیم آرژانتین بود که روی یکی از ضدحملاتش در دقیقه 15 موفق شد پس از یک کار ترکیبی در محوطه جریمه توسط سباستین دروسی گل تساوی را وارد دروازه ایران کند.

پس از این گل ملی پوشان نوجوان کشورمان سعی کردند همچنان نبض بازی را در دست داشته باشند. در دقیقه 24 شوت فوق العاده کریمی که تقریبا از فاصله 25 متری روانه دروازه حریف شد با تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

حملات ایران از هر دو جناح چپ و راست روی دروازه آرژانتینی ها ترتیب داده می شد. در مقابل آرژانتین هم تقریبا از اواسط نیمه نخست با حملاتی که بیشتر از جناح چپ ایران ترتیب می داد صاحب چند فرصت خطرناک شد که مهدی امینی دروازه تیم کشورمان آنها را مهار کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 40 امیر مظلوم روی پاسی که از جناح چپ دریافت کرد صاحب موقعیت تک به تک در محوطه جریمه شد اما این توپ را به بالای دروازه فرستاد.

داور در این مسابقه به جرمن فریرا بخاطر خطا در نیمه اول کارت زرد و در اواخر نیمه دوم بخاطر خطای دیگر کارت قرمز نشان داد. لوسیو کمپاگنوچی دیگر بازیکن این تیم هم بخاطر حرکت غیرورزشی پس از گل تساوی تیمش و جاناتان کانته هم کارت زرد نشان داد.

در نیمه دوم باز هم این تیم ایران بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد و صاحب چند فرصت گلزنی شد. دقیقه 52 ملی پوشان صاحب یک فرصت تک به تک در محوطه جریمه شدند که باز هم آن را از دست دادند. در مقابل آرژانتین هم حملاتی روی دروازه حریف داشت.

آرژانتینی ها در دقیقه 79 روی یک ارسال کرنر و ضربه ای که به سمت دروازه زدند، توپ شان با تیرک افقی دروازه ایران برخورد کرد.

علی دوستی مهر سرمربی تیم ایران از هارمونی تیمش شکایت داشت و در کنار زمین سعی می کرد آنها را به بهترین شکل هدایت کند. او پس از گذشت حدود 10 دقیقه از نیمه دوم امیر مظلوم را با ساسان جعفری تعویض کرد.

داور بازی در دقیقه 82 بازیکن شماره 14 کمپاگنوچی که یک کارت زرد داشت را بخاطر خطایی که انجام داد از زمین اخراج کرد.

در ادامه کار دوستی مهر رضا جعفری را هم با یوسف سیدی تعویض کرد.

حملات دو تیم در اواخر بازی کمی افت کرد و نهایتا بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت.

به گزارش ایسنا، دیگر دیدار گروه 5 این رقابت ها را اتریش و کانادا پیش از این مسابقه انجام دادند که آن دیدار به تساوی دو بر دو رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین