کد خبر: ۲۱۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹

دیدار وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با رییس مجلس

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی گفت: « محمود گودرزی » وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان امروز شنبه با « علی لاریجانی » رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حسن زمانی» افزود: گودرزی در این دیدار برنامه های آتی خود را در حوزه ورزش و جوانان که بیشتر بر جوانان متمرکز بود را برای رییس مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.

زمانی اظهار داشت: در این دیدار آقای لاریجانی علاقه مند بود که برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش بیشتر در حوزه جوانان در اولویت قرار گیرد.

دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری روز یکشنبه 19 آبان در نامه ای به «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی، محمود گودرزی را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.

پیش از این «مسعود سلطانی فر»، «رضا صالحی امیری» و«نصرالله سجادی» نتوانستند به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند.

این وزارتخانه از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون حضور دو سرپرست را تجربه کرده است، نخست سرپرستی صالحی امیری تا ششم آبان ماه و پس از آن « محمد شریعتمداری» معاون اجرایی رییس جمهوری با حفظ مسوولیت سرپرستی این وزارتخانه را برعهده گرفت.

به گزارش ایرنا، طبق قانون سرپرستی این وزارتخانه 24 آبان ماه پایان یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین