کد خبر: ۲۲۰۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در تایلند سوم شد

امروز و در آخرین از روز رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان، ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار رده بندی مقابل تیم قدرتمند ژاپن قرار گرفتند و در پابان در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نمایندگان ایران موفق شدند این دیدار را با نتیجه 80 بر 53 به پایان رسانده و در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گیرند.

بدین ترتیب پرونده حضور ایران در رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان تایلند، با کسب عنوان سوم و نیز مجوز حضور در رقابت‌های جام جهانی سال 2014، بسته شد.

در دیدار فینال نیز تیم‌های استرالیا و کره جنوبی تا ساعاتی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

ایران برای راه یابی به این مرحله، تیم‌های ژاپن، تایلند، چین تایپه و مالزی را پشت سر گذاشت و در دیدار حذفی نیز مقابل نیوزلند قرار گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز با پذیرش شکست برابر کره، از راه یابی به فینال بازماند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر تایلند با حضور 10 تیم از اول آذر ماه آغاز شد و امروز به کار خود پایان می‌دهد. تیم‌های استرالیا، ایران و ژاپن سه تیم راه یافته به رقابت‌های جام جهانی هستند که با همراهی کره جنوبی، میزبان مسابقات، به عنوان نمایندگان منطقه آسیا و اقیانوسیه در مسابقات جهانی سال آینده حضور می‌یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین