کد خبر: ۲۲۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
در خیابان ستارخان رخ داد؛

سالن پذیرایی زن 35 ساله را بلعید

صبح امروز سالن پذیرایی یک منزل مسکونی در خیابان ستارخان به عمق 16 متر ریزش کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 9:42 صبح امروز وقوع یک مورد حادثه ریزش کف ساختمان و سقوط در چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل ایستگاه 77 و نجات سه به محل حادثه که یک ساختمان دو طبقه مسکونی به آدرس خیابان ستارخان، خیابان حبیب‌اللهی بود، اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که زنی حدودا 35 ساله در حالی که در سالن پذیرایی خانه‌اش بوده، ناگهان به علت ریزش کف سالن به عمق 16 متری چاه فاضلاب سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حفره ایجاد شده در سالن پذیرایی این ساختمان حدود 10 متر قطر و 16 متر ارتفاع داشت، افزود: همچنین در کف این چاه حدود یک متر آب انباشت شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص، این زن را از عمق 16 متری چاه خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس وی را در حالی که دچار آسیب‌دیدگی شده بود، به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی علت این حادثه را تخریب طوقه‌ها و دهانه چاه اعلام کرد و گفت: آتش‌نشانان در ساعت 10:45 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین با اشاره به وقوع این حادثه به شهروندان توصیه کرد که نسبت به بازرسی ایمنی چاه‌های موجود در منازل خود اقدام کرده و برای این کار از عوامل متخصص کمک بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین