کد خبر: ۲۲۳۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹

امام جمعه در اعتراض به پوشش بد خبرنگاران مراسم را ترک کرد

منبع آگاه گفت: امام جمعه کرج در اعتراض به پوشش بد خبرنگاران مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب را ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یک منبع آگاه  گفت: صبح امروز افتتاحیه چهارمین نمایشگاه کتاب استانی در استان البرز با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد که بعد از قرائت قرآن حجت الاسلام حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در اعتراض به وضعیت حجاب و پوشش خبرنگاران و عکاسان و برخی از دست اندرکاران این نمایشگاه، مراسم را ترک کرد.

وی افزود: حجت الاسلام حسینی همدانی در پاسخ به مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برخی از دست اندرکاران نمایشگاه که خواستار متقاعد کردن وی برای حضور در نمایشگاه بودند، گفت ما موضوعاتی مانند حجاب، عفاف و امر به معروف و نهی از منکر را همیشه از تریبون ها و... برای مردم تشریح می کنیم؛ از این رو مسئولان باید اولین عمل کنندگان به این دستورات باشند.
 
این منبع آگاه در پایان با بیان اینکه امام جمعه کرج بعد از بیان این سخنان مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه استانی کتاب در استان البرز را ترک کرد، خاطر نشان کرد: جمعی از فعالان فرهنگی که شامل دانشجویان، فعالان فرهنگی و .... استان البرز هستند و بخش عظیمی از آن را بانوان تشکیل می دهند، در حال تهیه طوماری برای حمایت از حرکت حجت الاسلام حسینی همدانی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین