کد خبر: ۲۲۴۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱

برتری یک‌نیمه‌ای استقلال در قم/ نتایج دیگر بازیهای در حال انجام

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال صبا و استقلال با برتری خفیف استقلال به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال صبا و استقلال با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید. تک گل این نیمه را محمد قاضی در دقیقه 40 به ثمر رساند.

این دیدار قرار بود از ساعت 15 آغاز شود اما با شش دقیقه تاخیر شروع شد. یکی از دلایل تاخیر در شروع بازی، انجام یک دقیقه سکوت به مناسب درگذشت بیوک جدیکار، پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی بود.

بازی را صبای قم بسیار بهتر آغاز کرد. بازیکنان این تیم از همان ابتدا نشان دادند که قصدشان پیروزی در این بازی است. در سه دقیقه ابتدای بازی، صبا دو موقعیت بسیار خوب گلزنی به دست آورد که در یکی از آنها، بازیکن صبا با مهدی رحمتی تک به تک شد اما این فرصت را از دست داد.

چند دقیقه بعد، استقلال هم صاحب موقعیت شد اما پژمان نوری که با دروازه‌بان صبا تک به تک شده بود، در کمال ناباوری توپ را به بیرون زد.

دقیقه 24، رضا عنایتی موقعیت خوبی برای زدن گل اول بازی داشت اما مدافع استقلال به خوبی توپ او را گرفت. هر چند عنایتی معتقد بود که رویش خطایی صورت گرفته است.

دقیقه 29، باز هم صبا موقعیت خوبی به دست آورد و این بار داور پشت محوطه جریمه خطایی به سود صبا اعلام کرد که عنایتی بلافصله توپ را به جریان انداخت و مهاجم صبا از این فرصت استفاده کرد و سعی کرد که وارد محوطه جریمه شود. غلام نژاد که برای گرفتن توپ به مصاف بازیکن صبا رفته بود قبل از رسیدن به توپ زمین خورد تا داور خطای بازیکن صبا را اعلام کند. این تصمیم داور با اعتراض صبایی‌ها همراه شد.

به گزارش ایسنا، دقیقه 35، مومنی از صبا از سمت راست زمین خودی وارد زمین حریف شد و با دریبل دوطرفه خوبی که زد توانست تا کنار خط عرضی زمین استقلال پیش برود. او در نهایت توپ را بلند و کشیده روی دروازه استقلال فرستاد که پشت محوطه جریمه به بادامکی رسید. شوت این بازیکن اما آن قدر ارتفاع داشت که از بالای دروازه به بیرون رفت.

صبا صفر - استقلال یک

سرانجام در دقیقه 40، نخستین گل بازی به ثمر رسید. در حالی که صبا تیم برتر میدان بود و دائم به سمت دروازه استقلال حمله می‌کرد، این استقلالی‌ها بودند که به گل اول رسیدند. مجید غلام‌نژاد در دقیقه 40، توپ را به روی دروازه صبا سانتر کرد و محمد قاضی با ضربه سر دروازه صبا را باز کرد.

در دیدارهای هم‌زمان که نیمه نخست آنها به پایان رسیده این نتایج یه دست آمده است:

داماش صفر - فولاد یک

راه‌آهن یک - نفت یک

تراکتورسازی صفر - سپاهان یک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین