کد خبر: ۲۲۵۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

واکنش عماد خاتمی به خبر دروغ یک سایت تندرو

در پی انتشار خبری دروغ در سایت تازه‌وارد و تندرو «صلح‌نیوز، مبنی بر جدایی همسر سید عماد الدین خاتمی از وی، فرزند رئیس‌جمهور اسبق کشورمان این خبر دروغ را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید عماد خاتمی در فیس بوک به این خبر واکنش نشان داد و خطاب به برادران همسرش نوشت: « رسول، سعید و صابر، شماها، چرا هفته پیش که هم رو دیدیم نگفتید باهم قطع ارتباط کردیم؟»

این سایت نوشته بود: «عماد خاتمی به دلیل مخالفت های همسرش با خط مش پدرش بعد از  ماهها کش و قوس و اختلاف هفته گذشته از یکدیگر جدا شدند.» فرزند رئیس دولت اصلاحات هم در بخش دیگری از این استوس خود با دستمایه قراردادن غلط تایپی این سایت نوشت: سارا با خط «مش پدر» من چکار داری؟

 به گزارش سفیر، گفتنی است این سایت با انتشار اخبار مغرضانه و دروغ برای بزرگنمایی و مشهور شدن خود تلاش زائد الوصفی می‌کند!

یادآور می‌شود، سید محمدخاتمی  20 اسفند 1390، طی مراسمی بسیار ساده و تنها با حضور حدود 50 نفر از اقوام نزدیک صیغه عقد پسر و عروسش را جاری ساخت.

سادگی این مراسم و مهریه تنها عروس سیدمحمد خاتمی که همچون داماد دانش آموخته علوم کامپیوتر است، یک جلد کلام الله مجید و آینه شمعدان تعیین شده و در آن زمان هم موجب عصبانیت افراد تندرو که تلاش می‌کنند منتقدان و مخالفان خود را اشرافی و و مخالف انقلاب و آرمان‌های امام جلوه دهند شد و به نظر می‌رسد این دست خبرها در ادامه آن عصبانیت‌ها از  صمیمیت و سادگی زندگی خاتمی ،فرزندانش و عروس و دامادهایش می‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین