کد خبر: ۲۲۶۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه 93

وزیر آموزش و پرورش، از بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه 1393 خبر داد و گفت: در صورت تصویب این لایحه، نیروهای مازاد با تشویق، امتیاز و با انتخاب خود از سیستم آموزش و پروش خارج خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش روز جمعه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی در حاشیه نشست مشترک روسای هیات های بدوی و ادارات ارزیابی عملکرد و بازرسی در باشگاه فرهنگیان تهران، با اشاره به اینکه در سال های اخیر استخدام هایی بر آموزش و پرورش تحمیل شده است، اظهار امیدواری کرد در مدت دو سال آینده عدم توازن نیروی انسانی ساماندهی شود.

وی افزود: این استخدام ها تعادل نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی را بر هم زد و مشکلات متعددی برای مدیریت برمنابع نیروی انسانی ایجاد کرد.


** جذب معلمان مازاد در دوره ابتدایی 

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بدون برنامه ریزی کاری صورت نمی گیرد، اظهار داشت: با برنامه ریزی می توان از معلمان مازاد دوره راهنمایی تحصیلی و دبیرستان برای تدریس در دوره ابتدایی استفاده کرد.

فانی، ایجاد انگیزه در بین معلمان ابتدایی را ضروری دانست و تصریح کرد که پیشنهاد فوق العاده شغل برای معلمان دوره ابتدایی به معاونت برنامه ریزی رییس جمهور ارایه شد و موضوع در حال پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: تا آخر اسفند ماه، سعی خواهیم کرد ساماندهی نیروی انسانی برای سال آینده روی کاغذ انجام دهیم و نقل و انتقالات سال آینده تحت تاثیر این ساماندهی قرار می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش به افزایش 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال 1393 اشاره کرد و یادآور شد: در بودجه سال 1393 ردیفی با عنوان کیفیت بخشی دیده شده است که در صورت تامین اعتبار، وضعیت آموزشی بویژه هنرستان ها تقویت خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین