کد خبر: ۲۲۷۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

«Breaking Bad»؛ پیشتاز برندگان جوایز انجمن منتقدین آمریکا

برندگان پنجاهمین دوره‌ی جوایز انجمن منتقدین آمریکایی در دو بخش سینمایی و تلویزیون معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جوایز انجمن منتقدین آمریکای 2014 در حالی به برندگانش اعطاء شد که «Breaking Bad» با پیشتازی در دو بخش‌، سریال درخشان این دوره شد.

این سریال که هنرمندانی چون «مایکل بوون» و «برایان کرنستون» در آن ایفای نقش می‌کنند،‌ در دو بخش بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش اول آثار درام تلویزیونی (کرنستون) برگزیده شد.

«امپراطوری ساحلی»، «کلیسای داون تاون»، «بازی برای تاج و تخت» و «سرزمین مادری» از معروف‌ترین رقبای «Breaking Bad» برای کسب این جایزه بودند.

«مگی اسمیت» که نقش «وایولت» را در «کلیسای داون تاون» ایفا می‌کند،‌ موفق شد جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن سریال‌های درام را از آن خود کند.

به گزارش ایسنا، «مایکل داگلاس» برای هنرنمایی در «پشت چلچراغ‌» و «هلن میرن» برای درخشش در «فیل اسپکتر» به عنوان بهترین بازیگران نقش‌های اصلی مینی‌سریال/تله‌فیلم‌ها برگزیده شدند.

به گزارش هالیوود ریپورتر‌، سریال پرطرفدار «خانواده مدرن» جایزه‌ی بهترین سریال کمدی را برد و از آثاری چون «30 راک» و «نظریه بیگ‌بنگ» پیشی گرفت.

جایزه‌ بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد آثار کمدی به «تای بورل» (خانواده مدرن) تعلق گرفت و «جولیا لوییس- دریفوس» در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی سریال‌های کمدی به عنوان برنده معرفی شد.

جایزه‌ی افتخاری بهترین بازی اکشن در سریال‌های درام/کمدی هم به عوامل «بازی برای تاج و تخت» سریال پرمخاطب شبکه‌ی (HBO) اعطا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین