کد خبر: ۲۲۸۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵

پیروزی پرگل بارسلونا و اتلتیکو مادرید در لیگا

در نیمه دوم بارسلونا بازی روان‌تری را نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشت و موفق شد در دقیقه 54 به گل دوم خود نیز دست یابد. پاس زیبای لیونل مسی توپ را به پدرو رساند تا وی با بغل پایی دقیق اختلاف را برای بارسا به 2 برساند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بارسلونا با برتری 3-0 برابر مالاگا بار دیگر به صدر جدول رقابت های لالیگا بازگشت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست‌و یکم رقابت‌های لیگای اسپانیا با برگزاری 4 دیدار ادامه یافت که در آن بارسلونا موفق شد با برتری 3 بر صفر برابر مالاگا بار دیگر به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کند.

در این دیدار بازیکنان بارسلونا برای گلزنی برابر شاگردان برند شوستر 40 دقیقه صبر کردند. کرنر ژاوی با اثر الکسیس سانچز به پیکه رسید و این بازیکن سرانجام توانست با شوتی زمینی دروازه مالاگا را باز کند تا بارسا برای دومین هفته متوالی بر روی کرنر ژاوی هرناندز و تمام کنندگی جرارد پیکه به گل برسد. نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

در نیمه دوم بارسلونا بازی روان‌تری را نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشت و موفق شد در دقیقه 54 به گل دوم خود نیز دست یابد. پاس زیبای لیونل مسی توپ را به پدرو رساند تا وی با بغل پایی دقیق اختلاف را برای بارسا به 2 برساند.

شش دقیقه بعد بارسلونا گل سوم خود را نیز به ثمر رساند. باز هم مسی، پدرو را در موقعیتی عالی صاحب توپ کرد تا وی با پاس رو به جلوی خود الکسیس سانچز را مقابل دروازه خالی مالاگا قرار دهد و این مهاجم شیلیایی در دقیقه 60 بارسا را 3-0 پیش انداخت تا آبی‌و اناری‌ها با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کنند.

پیش از آغاز دیدار باشگاه بارسلونا از ژاوی هرناندس به خاطر رسیدن به 700 بازی با پیراهن این تیم تقدیر کردند. همچنین خوزه ماریو بارتومئو که جانشین ساندرو روسل در بارسلونا شده است، برای اولین بار در ورزشگاه حاضر بود تا بازی تیمش را نزدیک ببیند.

در دیگر دیدار آتلتیکو مادرید توانست با پیروزی 4 - 2 در دیداری آسان برابر تیم رده نوزدهمی رایو وایکانو، 54 امتیازی شود تا رقابت خود را با بارسلونا و رئال‌مادرید در صدر جدول ادامه دهد. در این دیدار برای آتلتیکو مادرید مهمان، داوید ویا، آردا توران (2 گل) و دیگو کاستا گلزنی کردند.

*در دیگر دیدار‌ها نتایج زیر بدست آمد:

آلمریا یک – ختافه صفر

اوساسونا یک – اتلتیک بیلبائو 5

در تنها دیدار باقی مانده از این هفته بامداد فردا (سه شنبه) رئال‌سوسیداد در خانه از تیم الچه پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی بارسلونا با 54 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد. آتلتیکو مادرید با همین تعداد امتیاز دوم است و رئال‌مادرید با 53 امتیاز در رده سوم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین