کد خبر: ۲۲۹۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴

پرسش ماه مهر رییس‌جمهوری موضوع پیک نوروزی می‌شود

پرسش ماه مهر حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، موضوع پیک نوروزی دانش آموزان می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش ابتدایی این وزارتخانه در راستای عمل به سند تحول بنیادین از جمله راهکارهای (2/1، 2/5 ، 8/2، 5/5 ، 2/7، 3/17 و ...) برنامه درسی ملی از جمله اصول ناظر به برنامه های درسی و تربیتی( یادگیری مادام العمر، جلب مشارکت، اعتبار نقش یادگیرنده) وغیره این تصمیم را اتخاذ کرده است.

در گزارش همچنین آمده است: این اقدام به منظور هدفمند نمودن فعالیت های یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروزی، متناسب با شرایط و ویژگی های این ایام صورت می گیرد.

بر این اساس سیاست های جدید آموزش و پرورش و درخواست استان ها مبنی بر مشخص نمودن چگونگی انجام فعالیت ها برای تعطیلات نوروزی، سبب اعلام چارچوب تولید فعالیت های یادگیری شده است.

همچنین درتولید فعالیت ها ، پیشنهادات ریاست جمهوری مبنی بر تقویت مهارت انشاء نویسی، بحث و گفت و گو و کتابخوانی در اولویت قرار دارد. از معاونت آموزشی ابتدایی خواسته شده تا در خصوص فرایند اجرایی این طرح ، اطلاع رسانی به موقع را به شیوه های مختلف انجام دهد.

توجه به تنوع ارائه فعالیت ها از سوی دانش آموزان به گونه ای که بتوان به تناسب امکانات از گزارش های متنی، الکترونیکی وغیره بهره گرفته شود و به فعالیت های دانش آموزان در سطح مدرسه بازخورد داده شود از دیگر محورهای این مورد توجه در حوزه آموزش ابتدایی است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین