کد خبر: ۲۲۹۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۳

برخی مدارس همدان روز دوشنبه تعطیل شد

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان همدان گفت که به دلیل بارش برف و افزایش برودت سرما و نیز یخبندان، برخی مدارس استان همدان روز دوشنبه تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمد پورداود یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل برودت سرما و جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان، تمامی مدارس مقاطع مختلف بخش روستایی گل تپه در شهرستان کبودرآهنگ، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو شهرستان همدان، و نیز مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی در شهرستانهای بهار، کبودرآهنگ، اسد آباد، فامنین و بخش های لالجین ، قهاوند ، قروه درجزین و سردرود روز دوشنبه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

همچنین تمامی مدارس شهرستان همدان در نوبت صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه به دلیل بارش سنگین برف و نیز برودت سرما و یخبندان از سوی سازمان آموزش و پرورش تعطیل شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان نیز گفت: از اواخر روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی فعال به این استان روزهای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر نقاط استان بارش برف، وزش باد و در برخی از نقاط پدیده مه آلودگی پیش بینی می شود.

ˈنادر پیرتاجˈ نیز روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آسمان استان همدان در 24 ساعت آینده نیمه ابری و در پاره ای از نقاط با بارش پراکنده برف همراه است.

وی با بیان اینکه دمای هوای همدان شامگاه شنبه هفت درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است، گفت: حداقل دمای همدان در 24 ساعت گذشته شش درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر دمای این شهر 2 درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.

وی اظهار داشت: دمای هوای نقاط مختلف استان در این مدت بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

پیرتاج گفت: دمای فعلی همدان در حال حاضر 16 درجه سانتیگراد زیر صفر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین