کد خبر: ۲۲۹۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
به همراه تعدادی از وزرای دولت

معاون اول رئیس‌جمهور وارد سیستان و بلوچستان شد

معاون اول رئیس‌جمهور به منظور واگذاری بیش از 50 هزار واحد مسکن روستایی و افتتاح همزمان بیش از سه هزار طرح عمرانی و تولیدی، دقایقی پیش وارد استان سیستان و بلوچستان شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) به هنگام ورود به فرودگاه چابهار، از سوی استاندار و مدیران ارشد محلی استان مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه چابهار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه فجر به مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان با داشتن هزار و 100 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای پاکستان و افغانستان و 300 کیلومتر مرز آبی با دریای عمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قرار گرفتن در موقعیت راهبردی و ترانزیتی نیز به اهمیت آن افزوده است.

جهانگیری افزود: بندر چابهار در استان سیستان وبلوچستان ویژگی خاصی به این استان بخشیده است، چراکه تنها بندر اقیانوسی ایران و بهترین راه دسترسی کشورهای آسیای میانه به آبهای آزاد است.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه "استان سیستان و بلوچستان می‌تواند کانون توسعه کشور باشد"، خاطرنشان کرد: ‌ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این استان می‌تواند هم به توسعه خود و هم به رشد و ترقی کل کشور کمک کند.

وی قرار است در این سفر از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و سواحل مکران در حاشیه دریای عمان بازدید و سپس در جلسه کارگروه توسعه سواحل دریای عمان شرکت کند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در همایش سرمایه‌گذاری توسعه استان سیستان و بلوچستان شرکت و در خصوص ظرفیت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزرای بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی، نیرو، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و فرمانده نیروی دریایی ارتش در این سفر همراه معاون اول رئیس‌جمهور هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین