کد خبر: ۲۲۹۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

بانک مسکن: خانه اولی‌ها 50 میلیون تومان وام می گیرند

برخی از رسانه‌ها در مصاحبه مطبوعاتی سخنان مدیرعامل بانک مسکن به اشتباه سقف وام برای خانه‌ اولی‌ها را 60 میلیون تومان منتشر کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک مقام مسئول در بانک مسکن با بیان اینکه پرداخت وام مسکن برای خانه اولی‌ها در حال حاضر در حد پیشنهاد است، گفت: سقف تسهیلات خرید مسکن به خریدار اول ملک ۵۰ میلیون تومان است که برخی از رسانه‌ها به اشتباه آن را 60 میلیون تومان عنوان کرده‌اند.

این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود به فارس گفت: تسهیلات خرید مسکن به زوجین در حال حاضر به صورت پایلوت در حال انجام است و سقف آن 50 میلیون تومان است و متقاضیان اگر بخواهند و شرایط آنرا داشته باشند می توانند از 10 میلیون تومان وام جعاله نیز استفاده کنند.

وی ادامه داد: اما برخی از رسانه‌ها در مصاحبه مطبوعاتی سخنان مدیرعامل بانک مسکن به اشتباه سقف وام برای خانه‌ اولی‌ها را 60 میلیون تومان منتشر کرده‌اند.

وی ادامه داد: بنابراین زوجینی که تاریخ عقد آنها 17 دی ماه به این طرف است و قصد خرید مسکن دارند می‌توانند از دو فقره وام 25 میلیونی (اوراق حق تقدم) استفاده کنند و بعد از آن اگر شرایط استفاده از وام جعاله را داشتند از این تسهیلات نیز در کنار آن اوراق استفاده کنند.

وی ادامه داد: به هر حال سقف تسهیلات برای خانه اولی‌ها 50 میلیون تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین