کد خبر: ۲۲۹۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

ادامه قطعی آب و برق در برخی مناطق شمالی

با وجود تلاش همه جانبه ۲۴ ساعت گذشته در غرب استان مازندران و بخش هایی از گیلان، هنوز بخش عمده ای از هموطنانمان دچار قطعی آب و برق هستند به طوری که قطعی آب وبرق در برخی مناطق غرب مازندران به ۴۸ ساعت می رسد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال بارش برف سنگین در استانهای شمالی، برق بخشی از گیلان و بخش گسترده ای از مازندران قطع شد.

پیگیری خبرنگار تسنیم از منطقه حاکی از این است که مشکلات قطعی برق در استان گیلان تا حد بسیاری برطرف شده به طوری که هم اکنون در این استان فقط 8 روستا که به دلیل برف سنگین امکان تردد و امدادرسانی به آنها مشکل بوده قطعی برق دارند.

اما در استان مازندران وضع همچنان نامساعد است. در غرب این استان شهرها و روستاهای بسیاری با قطع آب و برق دست و پنجه نرم می کنند به طوری که کاملا زندگی روزمره مردم مختل شده است.

به گقته فرماندار نوشهر، برق حدود 40 هزار نفر از مردم بخش مرکزی این شهرستان مدت دو روز است که قطع است و در صورت حل نشدن این مشکل، دچار بحران خواهیم شد.

تماس های مردمی از رامسر و تنکابن نیز حاکی از این است که قطعی گسترده برق در این مناطق همچنان ادامه دارد. البته برق بخشی از تنکابن دقایقی پیش وصل شد. قطعی آب نیز در غرب مازندران موجب شده از سوی فرمانداری ها، تانکرهای آب رسانی به میانه برف آورده شده و مردم در برف بیش از یک متری نشسته بر کف گذرها و خیابان ها خود را برای تأمین آب شرب خانواده، به تانکرهای آبرسانی برسانند.

گاز در غرب مازندران وصل است/ هم اکنون افت فشار گاز نداریم

در این میان نکته مثبت وصل بودن گاز شهروندان است. به گفته حسین عرف، مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، کارکنان و امدادگران این شرکت به صورت آماده باش هستند و تا این لحظه هیچگونه قطعی یا افت فشار گاز خانگی گزارش نشده است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران تصریح کرد: هم اکنون هیچ گونه قطعی یا افت فشار گاز در این استان نداریم.

البته گزارش های مردمی و همچنین پیگیری خبرنگار تسنیم از ستاد مدیریت بحران استان مازندران نشان می دهد در شب گذشته برخی شهرهای غرب استان مازندران با افت فشار گاز روبه رو بوده اند اما تا این لحظه قطعی گاز در منطقه نداشته ایم.

هموطنانمان در شهرهای محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، نشتارود، رامسر، کلاردشت و عباس‌آباد و دهها روستای این منطقه بیشترین مشکل را در باز نبودن راههای مواصلاتی و قطعی آب و برق دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین