کد خبر: ۲۲۹۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵

ترخیص خودرو و موتوسیکلت‌ها به مناسبت ایام دهه فجر/حضور نامحسوس پلیس در مترو

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با دست فروشان مترو که مزاحمت‌هایی را برای مسافران ایجاد کرده گفت: وظیفه پلیس نیست که با دست فروشان مترو برخورد کند و پلیس نیز در این خصوص دخالتی ندارد و این امر وظیفه شهرداری است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌هایی که به دلیل تخلفات رانندگی توقیف شدند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ساجدی‌نیا پیش از ظهر امروز در ساختمان نظارت همگانی ناجا (197) در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام دهه فجر خودروها و موتورسیکلت‌هایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف شدند و فاقد پرونده قضایی هستند ترخیص می‌شوند.
 
این مقام مسئول انتظامی در خصوص خبر فوق اذعان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته رانندگان و راکبان خودروها و موتورسکیلت‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز ترخیص در طول این ایام به تعهد دادن وسیله نقلیه خود از این مراکز تحویل بگیرند.
 
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و سفرهای شهروندان به خارج از کشور با هماهنگی‌های صورت گرفته ساعات کار مراکز ارائه دهنده خدمات گذرنامه‌ای با افزایش مواجه خواهد شد در ضمن تعداد کنسول‌ها نیز افزایش می‌یابد.
 
**تمهیدات پلیس در طول مراسم یوم‌الله 22 بهمن


فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: کلیه تمهیدات و تدابیر ترافیکی و انتظامی مشخص شده و در طول برگزاری یوم‌الله 22 بهمن پلیس راهور در کنار مردم حضور دارد و در جهت تسهیل ترافیک و برقراری امنیت و آرامش خدمت رسانی می‌کنند.

سردار ساجدی‌نیا افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و خریدهای شهروندان از 15 بهمن پلیس در مراکز تجاری و امکان شلوغ از جمله در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس حضور دارد و در همین راستا نیز در معابر، بزرگراه‌ها و مراکز خرید گشت‌های پلیس افزایش می‌یابد.
 
وی در ادامه بیان کرد: در ایستگاه‌های مترو پلیس به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارد.
 
این مقام مسئول انتظامی بیان کرد: در خطوط BRT شاهد تصادفاتی هستیم که بیشتر مربوط به عابران و موتورسیکلت‌هاست که به عنوان مقصر نیز شناخته می‌شوند. در همین خصوص از 2 ماه پیش در خطوط ویژه BRT حضور پلیس افزایش یافته و از ورود خودروها به این محدوده ممانعت به عمل می‌آورد.
 
ساجدی‌نیا گفت: درخصوص مشکلات اصلاحات هندسی معابر، خطوط ویژه و ... به شهرداری ابلاغیه‌ای در جهت رفع مشکل ارسال کرده است.
 
**برخورد با دست‌فروشان مترو وظیفه پلیس نیست


فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با دست فروشان مترو که مزاحمت‌هایی را برای مسافران ایجاد کرده گفت: وظیفه پلیس نیست که با دست فروشان مترو برخورد کند و پلیس نیز در این خصوص دخالتی ندارد و این امر وظیفه شهرداری است.
 
**کشف 85 درصد پرونده‌های جرایم فضای مجازی
 

وی اذعان کرد: پلیس فتا که در حدود 2 سال و نیم است که راه اندازی شده خوشبختانه خوب عمل کرده که در حوزه فضای مجازی بیشترین جرایم در حوزه اقتصادی تشکیل شده است و پلیس فتا نیز سعی نموده این پرونده‌ها را به سرانجام برساند.
 
سردار ساجدی‌نیا افزود: 85 درصد پرونده‌هایی که در پلیس فتای ایران تشکیل شده موفق به کشف مجرمان پرونده‌ها شدند و مابقی نیز در حال پیگیری است.
 
**تشکیل 90 درصد پرونده‌ها در کلانتری‌ها  

 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: 90 درصد در کلانتری ها تشکیل شده و سپس جهت تقسیم پرونده‌ها به پلیس‌های تخصصی ارجاع داده می‌شود.
 
وی بیان کرد: بیشترین عملیات در حوزه پلیس امنیت برخورد با ارازل و در حوزه مبارزه و قاچاق کالا نیز مهمترین پرونده سال کشف 109 تن داروی قاچاق در تهران بود.
 
این مقام مسئول در خصوص سارقان کیف قاپ خاطرنشان کرد: با توجه به برخورد پلیس با سارقان خوشبختانه در حوزه کیف قاپی شاهد کاهش سرقت بوده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین