کد خبر: ۲۲۹۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶

زمان دریافت سبد کالا محدودیت ندارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمان دریافت سبد کالایی محدودیت نداشته و لزومی ندارد مردم در صف های طولانی به انتظار بایستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی ربیعی عصر دوشنبه با اشاره به نگرانی هایی که در روزهای اخیر در خصوص تخصیص سبد کالا به اقشار آسیب پذیر ایجاد شده بود افزود: توزیع سبد کالا مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از هفته آتی شروع می شود و بتدریج کارگران مشمول بیمه تامین اجتماعی هم می توانند این سبد کالایی را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه عدم اطلاع رسانی به موقع در خصوص تخصیص سبد کالایی، موجب نگرانی مردم شد در صورتی که دولت تدبیر و امید درصدد بود سبد کالایی را به همه اقشار شمول جامعه اعم از کارمندان، کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و همچنین افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند را پوشش دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: برای جلوگیری از ادحام، لازم بود که سبد کالایی به شکل مرحله ای توزیع می شد تا به تدریج اقشار مختلف مردم آن را بدور از ازدحام و تجمع در فروشگاههای مشخص شده دریافت کنند.

وی با اشاره به ضعف بانک اطلاعاتی در خصوص وضعیت اقتصادی و اجتماعی افراد جامعه گفت: بی تردید دولت یازدهم باید تمامی تلاش خود را برای ایجاد بانک اطلاعاتی تجمیع کند، زیرا این بانک در شرایط های مختلف می تواند یاری رسان دولت در شناسایی دهکهای مختلف جامعه باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین