کد خبر: ۲۳۰۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۸

فراخوان حزب «اعتدال و توسعه» به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

حزب «اعتدال و توسعه» با صدور بیانیه‌ای ضمن بیان اینکه کارنامه دولت تدبیر و امید طی ماه‌های گذشته نشان می‌دهد انتخاب مردم در 24 خرداد، انتخابی بسیار درست و آگاهانه بوده است، از مردم برای حضور در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دعوت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: حزب اعتدال و توسعه فرارسیدن 35 سالگی انقلاب اسلامی ایران را به آحاد ملت ایران، مقام معظم رهبری و تمامی دست‌اندرکاران اداره امور کشور تبریک گفته و از ایزد منان موفقیت آن‌ها را خواهان است.

واقیعت این است انقلاب بزرگ ملت ایران در 35 سالگی خود بالنده‌تر از همیشه به حرکت تکاملی خود ادامه داده که اوج آن را می‌توان تحقق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد سال جاری دانست. انتخاباتی که مردم بزرگ و بزرگوار ایران با انتخاب شخصیتی دانا، دلسوز و معتدل نشان دادند که رویکرد اعتدالی را در عرصه سیاست خارجی و داخلی مشکل‌گشای وضعیت کشور می‌دانند.

نگاهی به کارنامه دولت تدبیر و امید طی ماه‌های گذشته نشان می‌دهد انتخاب مردم در 24 خرداد، انتخابی بسیار درست و آگاهانه بوده و طی همین مدت گذشته دولت توانسته با اخذ تصمیمات بزرگ و شجاعانه همانند توافقنامه ژنو، وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور را به سمت آرامش سوق دهد.

امروزه‌روز، مردم ایران بیش از گذشته به آینده امیدوار و با ثبات اقتصادی پیش‌آمده وبه دور از التهابات روزمره چشم‌انداز آتی را مثبت ارزیابی می‌کنند.

وفاق ملی، اعتدال سیاسی و رشد و توسعه اقتصادی کشور بیش از گذشته سرلوحه فعالیت ایرانیان است. در پایان اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از مردم بزرگ و بزرگوار ایران دعوت می‌کنند با حضور گسترده خود در راهپیمای 22 بهمن بیعت خود را دوباره با آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی تکرار و بلوغ انقلابی و شعور سیاسی بالای خود را بیش از گذشته به منصه ظهور برسانند.

حزب اعتدال و توسعه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین