کد خبر: ۲۳۱۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷

تعطیلی برخی مدارس همدان به دلیل بارش برف

بارش برف سنگین که از ظهر یکشنبه در استان همدان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد، باعث تعطیلی برخی مدارس استان در نوبت صبح روز دوشنبه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان همدان یکشنبه شب اعلام کرد به دلیل بارش برف سنگین در این استان و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان ، تمامی مراکز پیش دبستانی و ابتدایی و راهنمایی شهرستان همدان فردا دوشنبه تعطیل می باشد.

محمد پور داود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین مدارس ابتدایی و راهنمایی در شهرستانها و مناطق بهار، کبودرآهنگ ، لالجین ، گل تپه ، قهاوند و نیز مراکز پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق فامنین ، رزن ، قروه درجزین ، و سردرود فردا دوشنبه در نوبت صبح تعطیل می باشند.

سازمان هواشناسی استان همدان نیز اعلام کرد توده هوایی که شب گذشته از غرب وارد استان همدان شده موجب بارشهای پراکنده برف و باران در اغلب نقاط استان شده است.

بر پایه این گزارش، این جبهه هوا تا عصر فردا دوشنبه در همدان قرار دارد و بارشهای دیگری نیز در نقاط مختلف استان همدان به همراه خواهد داشت و از عصر دوشنبه این توده هوا از استان همدان خارج می شود.

دو هفته پیش نیز به دلیل بارش سنگین برف به مدت چهار روز برخی مدارس استان همدان در نوبتهای صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین