کد خبر: ۲۳۲۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳

مرتضی بانک: همه برای حل معضلات جامعه تلاش کنند

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: همه آحاد جامعه باید دست به دست یکدیگر داده و برای حل معضلات جامعه و کمک به دولت تدبیر و امید تلاش کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: "مرتضی بانک" در همایش حزب اعتدال و توسعه استان یزد، افزود: برای رفع مشکلات جامعه باید همه تلاش کنند و از تمام سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی استفاده شود.

به گزارش آفتاب، وی ادامه داد: تک تک افراد جامعه از بخش، شهرستان، استان و بالاخره در سطح کلان باید مشکلات مطرح شده را پیگیری کنند و برای آنها راه حل بیاندیشند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: با همه هجمه‌های خارجی و داخلی که برای جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و دارد، هنوز این انقلاب پابرجاست چون همه با هم بودیم و هستیم.

بانک افزود: فقط نباید گله و شکایت در این جلسات مطرح شود، بلکه همکاری و همفکری هم باید باشد و مسئولان دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند. باید حوصله کرد و زمان داد تا برنامه‌ها اجرا شود.

وی ادامه داد: هیچ کس برای پست و مقام نیامده و فقط هدف خدمت در سنگری دیگر است، اما قطعا تفکری که برنده شده است، افرادی را می‌خواهد که به آن تفکر معتقد باشند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: ما به نسل جوان و دانشجوی جامعه افتخار می‌کنیم و نباید فکر کنیم که همه مشکلات را باید مسئولان حل کنند، بلکه باید با پیگیری و پافشاری و انتقال مشکلات برای رفع آنها تلاش کنیم، چرا که دولت نیز از خود مردم است.

بانک ادامه داد: اگر عده‌ای فکر می‌کنند که با ایجاد اختلاف و دامن زدن به اختلافات می‌توانند بخشی از فعالیت‌ها را دچار مشکل کرده و به هدف خود برسند، اشتباه کرده‌اند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید تمام سعی خود را دارد که به قول و قرارهای خود با مردم پایبند باشد و البته با توجه به مشکلات و میراثی که از دولت گذشته برای این دولت مانده با تاخیرهایی خواهد بود، اما با قدرت و پرتلاش در خدمت‌گذاری به مردم فعالیت خواهیم داشت.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: باید از همه اقشار به ویژه جوانان در مدیریت کشور استفاده شود، تا کی باید بگوییم تجربه ندارند، باید از توان‌ها استفاده کرد تا صاحب تجربه شوند و مدیریت کشور باید با تدبیر اداره شود، همه مجموعه‌ها با هم هستیم و باید با هم کار کنیم.

وی افزود: کار سیاسی تعطیل‌بردار نیست و نباید خسته شد و اگر کسی در فعالیت حزبی وارد شد نمی‌تواند آن را رها کند و باید از طریق راه خودش برای رفع مشکلات تا حصول نتیجه تلاش کرد.

"محمد علی طالبی" معاون سیاسی استاندار یزد نیز در این همایش گفت: مشارکت مردم در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی نیاز امروز دولت است که با چالش‌های داخلی و خارجی نیز روبروست و حضور مستمر مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی کمک بسیار شایانی به دولت دکتر روحانی است.

وی افزود: احزاب و تشکل‌ها نماد اصلی و عرصه مهم حضور جامعه مدنی در کشورماست و احزاب حلقه واسط بین مردم و دولت است.

طالبی اظهار کرد: برای مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف و حمایت از احزاب و گروه ها اعلام آمادگی نموده و کمال همکاری را خواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین