کد خبر: ۲۳۲۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵

عکس/ اتوبوس تيم‌ملي در برزيل

اين روزها انتخاب شعار اتوبوس تيم‌ملي به سوژه‌اي جذاب تبديل شده است و ستاد جام‌جهاني هم روي اين موضوع کار مي‌کنند تا شعاري کوتاه، زيبا و پرمحتوا روي اتوبوس تيم‌ملي در برزيل نوشته شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نود:  اين روزها انتخاب شعار اتوبوس تيم‌ملي به سوژه‌اي جذاب تبديل شده است

اين روزها انتخاب شعار اتوبوس تيم‌ملي به سوژه‌اي جذاب تبديل شده است و ستاد جام‌جهاني هم روي اين موضوع کار مي‌کنند تا شعاري کوتاه، زيبا و پرمحتوا روي اتوبوس تيم‌ملي در برزيل نوشته شود. عبدالحميد احمدي هم طي گفت‌وگويي با روزنامه نود اعلام کرد، بايد از اهالي هنر، رسانه و آنهايي که اهل شعر هستند و قريحه خوشي در اين زمينه دارند، استفاده شود.

روز شنبه گزارشي با تيتر «خليج فارس يادت نره» در همين زمينه منتشر کرديم که کارشناسان تمايل داشتند در متن ارسالي از کلمات خليج فارس و صلح دوستي ايرانيان استفاده شود. سايت فيفا نيز در اين خصوص بخشي را به کاربرانش اختصاص داد تا با عضويت در آن روي اتوبوس ۳۲ تيم حاضر در جام‌جهاني شعاري به دلخواه بنويسند که ارسال متن به سايت فيفا تا روز ديگر امکانپذير خواهد بود. جالب اينجاست اگر شعار کاربري به عنوان شعار اتوبوس تيمي انتخاب شود براي فرد منتخب جوايزي در نظر گرفته مي‌شود که از جمله آن بليت سفر به برزيل است.

جالب اينکه شرکت خودروسازي کره‌اي اتوبوس‌هاي ۳۲ تيم حاضر در جام‌جهاني را به شکل زيبايي رنگ‌آميزي و رنگ پرچم کشورها را روي بدنه اتوبوس طراحي کرده‌اند. اتوبوس کشورمان نيز به شکل زيبايي رنگ‌آميزي شده و کلمه مقدس «الله» به درشتي قابل نمايان است که تصوير اتوبوس تيم‌ملي در برزيل را مي‌بينيد. يک طرف اتوبوس کلمه مقدس «الله» معلوم است و طرف ديگرش سه رنگ قرمز، سفيد و سبز که جلوي اتوبوس هم آبي پررنگ است. به هر حال بايد منتظر بمانيم تا خردادماه از راه برسد و ببينيم کدام بازيکنان خوشبخت در برزيل سوار اين اتوبوس زيبا مي‌شوند؟!

کدام بازيکنان خوشبخت در کنار اين اتوبوس عکس يادگاري مي‌گيرند و...

بايد کمي صبر کنيم تا آن روزهاي خاطره‌انگيز از راه برسند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین