کد خبر: ۲۳۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳

نامه ضرغامی به نمایندگان معترض توافقنامه ژنو: تضعیف دیپلماسی دولت به صلاح کشور نیست

رئیس سازمان صدا و سیما درباره درخواست جمعی از نمایندگان منتقد توافق ژنو برای حضور در سیما برای بحث و بررسی پیرامون این توافقنامه، پاسخ داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: 19 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از آن که سخنان آقای روحانی در جمع اساتید دانشگاه از تلویزیون پخش شد، طی نامه ای از ضرغامی خواستند تا فرصتی فراهم کند و منتقدان و موافقان توافقنامه ژنو به مناظره بنشینند.

به گزارش تسنیم، پاسخ ضرغامی به نامه نمایندگان به شرح ذیل است:
با تشکر از نامه مهم و مستدل شما، قاعدتا در کنار پخش آن اظهار نظر (اظهارنظر رئیس جمهور)، حقی برای پاسخگویی و طرح نظرات متفاوت با قرائت رسمی دولت باید وجود داشته باشد. مضاف بر این که رئیس جمهور محترم نیز اخیرا در مورد ضرورت نقد حقوقی توافقنامه ژنو توسط کارشناسان و صاحب نظران تاکید کردند.

با این حال لازم است به استحضار برسانم در این مقطع زمانی، سیاست رسانه ملی در موضوع مذاکرات هسته ای کاملا تبیینی و حمایتی است و تضعیف دولت و دستگاه دیپلماسی کشور با به چالش کشیدن سیاست ها و اقدامات در حال انجام به صلاح کشور نمی باشد.

با عذرخواهی فراوان امیدواریم با گذشت زمان و مهیا شدن شرایط، زمینه انجام بحث های کارشناسی و تضارت آراء در خصوص جوانب حقوقی این توافقنامه با حضور اندیشمندان و صاحب نظران این عرصه فراهم شود.

نامه ضرغامی به نمایندگان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین