کد خبر: ۲۳۳۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷

بازنشستگی استاد فرهنگی مایه تاسف است

مدیر مسوول روزنامه اطلاعات با بیان آنکه چهره های فرهنگی و نخبه کمی در جامعه داریم که حضورشان مایه تعالی اندیشه و فرهیختگی در جامعه است، گفت: بازنشستگی استاد فرهنگی مایه تاسف است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام سید محمود دعایی عصر امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از نیم قرن فعالیت مستمر دکتر علی اکبر فرهنگی در حوزه مدیریت رسانه که در کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: به عنوان یک مسوول رسانه ای تنها فردی هستم که از آغاز انقلاب تا امروز در یک رسانه دوام آورده ام اما امروز احساس می کنم در محضر استاد خودم پروفسور فرهنگی در حال پس دادن امتحان هستم.

وی ادامه داد: استاد فرهنگی خود را بازنشسته دانشگاه معرفی می کند اما به شخصه متاسفم و حسرت می خورم که چرا چهره های علمی و نخبه کشور چون دکتر فرهنگی باید بازنشسته شوند و دانشجویان از دانش ایشان بی بهره گردند.

وی با بیان آنکه شرط کرده بودم در این مراسم سخنرانی نکنم اما انگار نمی شود که در جمهوری اسلامی ایران مراسمی برگزار شود و یک روحانی در آن سخن نگوید، گفت: اینکه من کمترین، به عنوان یک روحانی در اینجا برای تجلیل از مقام استاد حاضر هستم نشانه مظلومیت استاد فرهنگی است.

فرهنگی نخستین استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و اولین فردی است که در زمینه ارتباطات، آثار ارتباطات انسانی و ارتباطات غیرکلامی در زبان فارسی پدید آورد. کتاب های وی سال هاست متن درسی دانشگاه های مختلف ایران است.

این چهره ماندگار دارای فوق دکترای ارتباطات سازمانی و دو دکترا در رشته های مدیریت و ارتباطات از دانشگاه اوهایو آمریکاست.

از دیگر تالیفات فرهنگی می توان به تنش در محیط کار، اصول مدیریت، مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت استراتژیک بازار، رستم در مغاک، نظری به فرهنگ، مدیریت رفتارسازمانی و ارتباطات انسانی اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین