کد خبر: ۲۳۵۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸

رحمتی:دیشب تلخ ترین شب زندگی ام بود

سید مهدی رحمتی اظهار داشت: در همین ابتدای صحبت هایم باید از همه مربیان، بازیکنان و هم تیمی هایم و همچنین هواداران واقعی استقلال عذر خواهی کنم و اعتراف می کنم دیشب تلخ ترین شب زندگی ام بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وی افزود:دیشب شب من نبود و متاسفانه هر چه از دقایق بازی می گذشت خود را بیشتر مدیون مردم و بازیکنان و طرفداران استقلال دیدم.می دانم فوتبالدوستان ایرانی از باخت مقابل تیم های عربی ناراحت می شوند که به همین دلیل از طرفداران استقلال عذر می خواهم.

دروازه بان تیم استقلال در خصوص اینکه بعد از بازی واکنش هم تیمی هایش چه بود تصریح کرد: بعد از اینکه بازی تمام شد قلعه نویی در رختکن گفت فوتبال همین است و اشکالی ندارد او می گفت فدای سرت که این اتفاق افتاد. بازیکنان نیز خیلی ناراحت بودند و حتی به من دلداری دادند که این موضوع ناراحتی من را دوچندان کرد. آنها هر چه تلاش کردند من زحماتشان را بر باد دادم و حالا هم از این طریق از آنها عذر خواهی کرده و قول می دهم تمام تلاشم را برای صعود استقلال به دور بعد بازی ها انجام بدهم.

رحمتی در پایان گفت و گو با فارس گفت: فکر می‌کنم در این چند سال برای استقلال اینقدر خوب کار کرده باشم که طرفداران این اشتباهم را نادیده بگیرند، فوتبال همین است ولی من یاد گرفته ام که احساس مسئولیت داشته باشم. وقتی زحمت هم تیمی هایم را بر باد دادم باید این شهامت را داشته باشم که از همه عذر خواهی کنم و ترسی هم از این موضوع ندارم. فقط امیدوارم خدا به من عزت بدهد تا رفتار پهلوانانه مربیان،بازیکنان و تمامی ارکان باشگاه استقلال را جبران کنم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر متحمل شکست یک بر صفر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین