کد خبر: ۲۳۵۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲

شیراک ارمنستان به ایران نمی‌آید/ عذرخواهی از پرسپولیس با ارسال ایمیل

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مسئولان باشگاه شیراک ارمنستان برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال این باشگاه به تهران نمی‌آیند و این مسابقه عملا لغو شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، بهروز منتقمی در خصوص دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس با شیراک ارمنستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس روز 26 اسفندماه برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم شیراک در 28 اسفندماه عازم ارمنستان شود اما درپی مذاکرات انجام شده، باشگاه شیراک آمادگی خود برای سفر به تهران و برگزاری این بازی در ایران را اعلام داشتند.

وی در ادامه افزود: قرار بود آنها به تهران بیاید این بازی بازی تدارکاتی انجام شود، تیم پرسپولیس نیز تابستان سال آینده عازم ارمنستان شود اما باشگاه شیراک امشب با ارسال ایمیلی اعلام داشت با توجه به مشکلات پروازی و عدم امکان تهیه بلیط در تاریخ برگزاری بازی این تیم قادر به سفر به تهران نیست.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: مسئولان باشگاه شیراک عذرخواهی رسمی خود در این ایمیل را اعلام داشته و اعلام آمادگی کردند که در فرصتی مناسب دیدار تدارکاتی تیم های پرسپولیس و شیراک برگزار شود.

منتقمی همچنین گفت: بنده این موضوع را به علی دایی سرمربی اعلام کردم و سرمربی تیم در نظر دارد اواخر اسفندماه بازی تدارکاتی با یکی از تیم‌های داخلی دیگر را برگزار کند تا تیم پرسپولیس طبق برنامه‌های فنی مد نظر سرمربی تیم، آماده بازی با تیم داماش گیلان در تاریخ هفتم فروردین‌ماه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین