کد خبر: ۲۳۹۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

سوال از وزیر ارشاد در صحن مجلس

به دلیل حضور نیافتن وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان؛ قاضی‌پور و نعمتی نمایندگان ارومیه و اسدآباد خواستار مطرح شدن سوال خود در صحن علنی مجلس شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: طبق قانون اگر وزیر به کمیسیون نیاید و به سوالات نمایندگان پاسخ ندهد، نمایندگان می‌توانند تقاضای مطرح شدن سوال‌شان در صحن علنی را داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که آقای جنتی با هیات دولت به استان سیستان سفر کرده بودند به کمیسیون نیامدند و عذرخواهی کردند که در نهایت آقایان قاضی‌پور و نعمتی درخواست کردند سوال‌شان در صحن علنی مطرح شود. چهار سوال‌کننده دیگر نیز پذیرفتند پاسخ سوال‌شان در جلسه بعدی ارائه شود.

وی ادامه داد: جلسه امروز کمیسیون با حضور آقای ملک‌احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شد و ایشان مشکلات این نهاد در سال 93 را مطرح کردند.

نماینده مردم گرگان همچنین گفت:‌ در ادامه جلسه در جهت پیگیری نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری قرار بر این شد که عده‌ای از صاحب‌نظران فرهنگی به جلسات کمیسیون دعوت شوند و از نظرات‌شان استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین