کد خبر: ۲۳۹۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

پیکه رئیس بارسلونا می‌شود!

همسر مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا پیش بینی کرد این بازیکن اسپانیایی یک روز بر مسند ریاست آبی و اناری‌ها تکیه خواهد زد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شکیرا، خواننده کلمبیایی و همسر جرارد پیکه، مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا در گفت و گویی با نشریه بوکاس اظهار داشت: روزی خواهد رسید که جرارد پیکه رئیس باشگاه بارسلونا خواهد شد و من هم مهم‌ترین زن این باشگاه خواهم شد.

چندی روز پیش پیکه در گفت و گویی با سایت بلیچر ریپورت از احتمال روی کار آمدن خود به عنوان رئیس بارسلونا در آینده گفت: چه کسی می‌داند، شاید من رئیس بارسلونا شدم.

همسر پیکه هم اظهارات مدافع بارسلونا را تایید کرد و گفت می‌تواند روزی را ببیند که پیکه امور آبی و اناری‌ها را اداره کند. وی تصریح کرد: بله، این احتمال وجود دارد. چه کسی می‌داند؟ شاید من هم یک روز مهم‌ترین زن باشگاه بارسلونا شدم.

به گزارش تسنیم، پیکه و همسر وی در حالی از احتمال رئیس شدن این مدافع اسپانیایی بارسلونا گفتند که او در سن 26 سالگی هنوز سال‌های زیادی را برای ادامه دوران بازیگری خود پیش رویش می‌بیند. پیکه که در حال حاضر در بند مصدومیت به سر می‌برد، از حضور در بازی حساس امشب (چهارشنبه) تیمش در ال‌کلاسیکوی فینال جام حذفی اسپانیا بازمانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین