کد خبر: ۲۳۹۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

برتری فولاد ایران مقابل الجیش قطر در نیمه نخست

تیم فوتبال فولادخوززستان یکی از نمایندگان ایران نیمه نخست دیدار با الجیش قطر در لیگ قهرمانان آسیا را با برتری 2 بر یک به پایان رساند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت 17:30 در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حضور حدود 15 هزار تماشاگر ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد.

فولادی ها که هفته گذشته قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کردند درحالی پا به این دیدار گذاشتند که همراه با الجیش قطر 8 امتیازی هستند و تیم پیروز می تواند حضور خود در مرحله حذفی را قطعی کند. نتیجه مساوی نیز سبب خواهد شد تا الجیش و فولاد با 9 امتیاز و همراه باهم راهی مرحله حذفی شوند.

درحالیکه فولاد ایران این دیدار را هجومی آغاز کرد تیم الجیش در یک ضدحمله توسط «دا سیلوا» مهاجم برزیلی خود به گل دست یافت.

پس از این گل فولادی ها برحملات خود افزودند و در دقیقه 20 توسط «بختیار رحمانی» کاپیتان جوان خود به گل تساوی دست یافتند.

بازیکنان نماینده ایران که از ضعف مدافعان الجیش روی توپ های بلند آگاه بودند چند فرصت خوب نیز از همین ارسال های به دست آوردند که موفق به گلزنی نشدند.

در دقیقه 38 بهترین فرصت فولاد برای گل دوم به دست آمد که «بختیار حمانی» نتوانست از پاس خوب «ساسان انصاری» استفاده کند و توپ را به دستان دروازه بان الجیش کوبید.

در آخرین ثانیه های نیمه نخست ساسان انصاری توپ خوبی را روی دروازه حریف ارسال کرد که «غلامرضا رضایی» با ضربه ای دیدنی گل دوم فولاد را به ثمر رساند و تماشاگران خودی را به شادی رساند.

از همین گروه و همزمان تیم های 2 امتیازی بنیادکار ازبکستان و الفاتح عربستان در تاشکند به مصاف هم رفته اند که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود بنیادکار پایان پذیرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین