کد خبر: ۲۳۹۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

واکنش وزارت کشور به ادعای همکاری گروهبان دانایی‌فر با جیش‌العدل

قائم مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور در مورد اظهارات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مبنی بر اینکه براساس شواهد و قرائن گروهبان جمشید دانایی‌فر در قید حیات است و با گروهک جیش‌العدل همکاری می‌کند توضیحاتی داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسینعلی امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من تا به حال چنین چیزی را نشنیده‌ام. باید به آقای حسینی گفت که ایشان این اطلاعات را با استناد به چه مدارکی مطرح می‌کنند.

وی افزود: سیستم نظارتی نیروهای مسلح به حدی قوی است تا هرکسی اجازه ورود به آن را نداشته باشد. مطمئنا افرادی که وارد این ارگان می‌شوند از یکسری فیلترهای نظارتی می‌گذرند. همچنین در دوران خدمت نیز بر آنها نظارت کافی اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها مادامی که موضوعی به خصوص موضوعاتی که به مسائل امنیتی و یا حیثیتی افراد مربوط می‌شوند، احتیاطات شرعی و قانونی را مدنظر قرار دهند.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده توسط گروه جیش‌العدل، گفت: ما قرائنی داریم که آقای دانایی‌فر در قید حیات است.

وی افزود: اکنون این قرائن به سند و شواهد نزدیک شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود دانایی‌فر به پاکستان پناهنده شده است، گفت:‌ ما قرائنی داریم که ایشان با جیش‌العدل همکاری داشته که ممکن است این موضوع رد و یا تایید شود.

امروز سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در اظهاراتی گفته بود: خبر جدیدی از وضعیت پنجمین مرزبان ایرانی ربوده شده نداریم.

به گزارش ایسنا، پنج مرزبان ایرانی در 17 بهمن سال گذشته توسط گروهی مرسوم به جیش‌العدل ربوده و به خاک پاکستان منتقل شدند که در ایام تعطیلات نوروز اخباری مرتبط با کشته شدن دانایی‌فر منتشر شد. بعد از آن با رایزنی‌های انجام شده چهار مرزبان آزاد شده و به خاک کشور بازگشتند اما در مورد دانایی‌فر گروه جیش‌العدل اعلام کرد که امکان انتقال جنازه وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین