کد خبر: ۲۳۹۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

خواب آلودگی راننده جان خانواده 4 نفره را گرفت!

در بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در این حادثه 2تن از سرنشینان سواری زانتیا که یک خانم و آقای میانسال بودند در دم جان باخته و یک دختر و پسر نیز به بیمارستان منتقل شدند که به دلیل شدت جراحات با وجود اقدامات درمانی در بیمارستان جان باختند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رییس پلیس راه استان زنجان از تصادف یک دستگاه سواری زانتیا با یک دستگاه کامیون و کشته شدن 4نفر دراین حادثه خبر داد.

سرهنگ شیرمحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات تصادف مرگبار زانتیا با کامیون گفت: ساعت 8و 10دقیقه روز گذشته یک دستگاه سواری کامیون با یک دستگاه سواری زانتیا برخورد کرد. 

به گفته این مقام مسئول انتظامی این حادثه در کیلومتر 70 لاین جنوبی محور زنجان-تبریز رخ داد که بلافاصله به ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در این حادثه 2تن از سرنشینان سواری زانتیا که یک خانم و آقای میانسال بودند در دم جان باخته و یک دختر و پسر نیز به بیمارستان منتقل شدند که به دلیل شدت جراحات با وجود اقدامات درمانی در بیمارستان جان باختند.

سرهنگ شیرمحمدی با اشاره به علت این حادثه خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی از جانب سواری زانتیا اعلام کردند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین