کد خبر: ۲۴۰۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱

افخم: هواپیما در اجاره غنا بوده است/ هیچ یک از خدمه امریکایی نبودند

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص فرود يك فروند هواپيماي متعلق به امريكا در فرودگاه مهرآباد تهران گفت: این هواپیما حامل یک هیات عالیرتبه از کشور آفریقایی غنا بوده است و بر اساس اعلام دولت غنا ‌اين هواپيما تحت مالكيت امريكا و دو سال است در اجاره ریاست جمهوری غنا است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، سخنگوي وزارت خارجه  در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص فرود يك فروند هواپيماي متعلق به امريكا در فرودگاه مهر آباد تهران گفت: این هواپیما حامل یک هیات عالیرتبه از کشور آفریقایی غنا بوده است و  بر اساس اعلام دولت غنا ‌اين هواپيما تحت مالكيت امريكا و دو سال است در اجاره ریاست جمهوری غنا می باشد .

افخم افزود : كليه مسافران اين هواپيما اعضاي هيات غنايي بوده اند و برادر رئيس جمهوري غنا رياست اين هيات را بعهده داشته است و هیچیک از خدمه آن آمریکایی نبوده اند.

وي با اعلام اينكه دو كشور ايران و غنا موضوع  گسنرش مناسبات را دنبال مي كنند و هيات  غنايي  بمنظور پيگيري توافقاتي كه  در  سفر دو سال قبل رئيس جمهوري غنا به ايران بعمل آمد  هفته گذشته به ايران سفر كرد و پس از ديدارو گفتگو با چند تن از مقامات كشورمان از جمله معاون عربي و افريقايي وزارت امور خارجه  روز گذشته تهران را ترك كرده اس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین