کد خبر: ۲۴۰۱۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

رئیس دیوان عدالت اداری: حساب احمدی‌نژاد از دیگران جداست

رئیس دیوان عدالت اداری معتقد است که نمی‌شود محمود احمدی‌نژاد را با دیگران مقایسه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جمع خبرنگاران درباره چگونگی عملکرد دولت جدید و اینکه آیا شکایات نسبت به دولت قبل افزایش یافته یا خیر؟ گفت: هنوز نمی‌شود در این رابطه اظهارنظر کرد.

خبرنگاری پرسید دولت آقای روحانی گفته‌اند خط قرمز شما قانون است و حتما قانون را رعایت خواهند کرد. نظر شما در این باره چیست؟ منتظری گفت:‌ ان‌شاءالله که اینطور است. ما هم به آنها کمک خواهیم کرد.

خبرنگار اینطور ادامه داد که احمدی‌نژاد نیز این حرف را زده بود. منتظری گفت:‌ احمدی‌نژاد را که نمی‌شود با دیگران مقایسه کرد. ایشان حسابش جداست.

رئیس دیوان عدالت اداری ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید قانونمداری بیشتر مشهود و ملموس باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد شما به معاونت‌های حقوقی وزارتخانه‌ها چیست؟‌ گفت: ما در آینده نزدیک جلسه‌ای داریم و با آنها صحبت می‌کنیم.

منتظری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درست است که یکی از قضات در لحظات آخر از نظر خود برگشته تا پرونده محمدباقر قالیباف به هیات عمومی دیوان عدالت اداری ارجاع نشود؟ گفت: 10 نفر باید به نظر هیات تخصصی اعتراض کنند تا درباره پرونده دوباره تصمیم‌گیری شود اما حد نصاب حاصل نشد و لذا با توجه به سپری شدن موعد قانونی، پرونده مختومه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین