کد خبر: ۲۴۰۱۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

آگاهی کردستان: قتل زنجیره ای در مریوان دروغ است/ مقتولان خودکشی کرده اند

رئیس پلیس آگاهی کردستان ضمن تکذیب شایعه قتل‌های زنجیره‌ای در شهرستان مریوان، خودکشی را دلیل مرگ چهار شهروند مریوانی عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی احمدی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج ضمن تکذیب شایعه قتل‌های زنجیره‌ای مریوان دلیل مرگ چهار شهروند مریوانی را خودکشی اعلام کرد.

به گفته او، براساس بررسی‌های انجام شده و همچنین تشخیص پزشک قانونی، دلیل چهار مورد مرگ یک ماهه اخیر در شهرستان مریوان، خودکشی است و هیچ مورد مشکوک مبنی بر وقوع قتل در آنها وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: با توجه به برسی‌های صورت گرفته هر نفر از این افراد به دلایل کاملا غیرمشایه خودکشی کرده‌اند و برخی از شایعات مبنی بر اینکه این افراد به صورت مشابه کشته شده‌اند کاملا دروغ است.

احمدی‌تبار در پایان با بیان اینکه سه نفر از این تعداد در خانه شخصی خود اقدام به خودکشی کرده‌اند، گفت: با این وجود در زمینه خودکشی نیز در استان نسبت به سال گذشته 90 درصد کاهش داشته‌ایم.

در طول یک ماهه اخیر چهار شهروند مریوانی به دلایل مختلف خودکشی کرده‌اند که رسانه‌های بیگانه ضمن اعلام آمار 9 نفره، آن را قتل‌های زنجیره‌ای عنوان کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین