کد خبر: ۲۴۰۲۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

روایت وزیر صنعت از کنفرانس برلین: بیرون سالن، طرفداران اسراییل علیه ایران شعار می دادند

وزیر صنعت معدن و تجارت از خرید سهام شرکت نستله آلمان از سوی یک ایرانی خبر داد و گفت: شرکت خریدار نستله سال گذشته 100 میلیون یورو به آلمان صادرات داشته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا نعمت زاده در اولین نمایشگاه نقش آفرینی زنان گفت: یک ایرانی سهام نستله آلمان را در حالی خریداری کرده است که سال گذشته 100 میلیون یورو به آلمان صادرات داشته و این در حالی است که وی در سال‌ها قبل برای خرید ماشین آلات صنعتی و به روز کردن آن نیازمند کمک ارزی دولت بود.

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: برخی معتقدند که تکنولوژی باید در ایران بومی شود در حالی که ابتدا باید به فناوری های روز دنیا دسترسی پیدا و خود را به آنها تجهیز کنیم.

او گف: فردا قرار است در مجلس برنامه های وزارت صنعت در رابطه با اقتصاد مقاومتی بیان شود، این در شرایطی است که در وزارت صنعت یک تیم 15 نفره متشکل از معاونان وزارتخانه بخش خصوصی و اقتصاددانان در حال تدوین سیاست های اقتصاد مقاومتی هستند.

نعمت زاده همچنین در ادامه به سفر خود به برلین اشاره کرد و گفت: برگزار کننده این کنفرانس سرمایه گذاری در برلین یک زن 60 ساله بود که طرفداران رژیم صهیونیستی از وی خواسته بودند تا این کنفرانس را به بعد از انجام توافقات ژنو موکول کند در حالی که وی نپذیرفته بود.

نعمت زاده ادامه داد: استدلال این زن این بود که چنانچه آلمان از فرصت فعلی سرمایه گذاری در ایران استفاده نکند، عقب خواهد ماند.

به گزارش مهر، او گفت: در خارج از سالن برگزاری این کنفرانس عده ای از طرفداران این رژیم علیه ایران شعار می دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین