کد خبر: ۲۴۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

آبي پوشان استقلال در مكه سفيد پوش شدند

بازيكنان تيم استقلال با لباس احرام وارد مكه مكرمه شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، تيم فوتبال استقلال تهران كه در چارچوب بازيهاي ليگ قهرمانان آسيا در شهر رياض به مصاف تيم الشباب عربستان رفته بودند، بعد از بازي با تيم الشباب، براي انجام اعمال عمره مفرده عازم مكه مكرمه و مدينه و جده شدند.
 
قبل از بازي با تيم الشباب از دفتر نمايندگي سازمان در عربستان درخواست نموده بود كه براي افزايش روحيه بازيكنان تيم استقلال اجازه بدهند اعضاي اين تيم براي انجام اعمال عمره مفرده به مكه مكرمه مشرف شود.
 
در راستاي تقويت روحيه بازيكنان تيم استقلال دفتر نمايندگي سازمان در عربستان با توجه به درخواست علي فتح اله زاده مدير عامل باشگاه استقلال، هماهنگي‌هاي لازم مبني بر حضور يك روزه بازيكنان در مكه را فراهم نمود.
 
آرش برهاني حنيف عمران زاده، علي رضا نيكبخت واحدي، خسرو حيدري، ايمان مبعلي، ايمان باصفا، مهدي نظري، حسين حسيني، بوبكر كبه، احمد نعمت الهي، مهرداد اولادي، امير حسين صادقي، پژمان نوري، محمد قاضي، و… به علت خستگي ناشي از بازي روز قبل به جده رفته و با بستن احرام در مسجده تنعيم وارد شهر مكه مكرمه شدند. گروهي ديگر از دست اندركاران تيم استقلال و سيد مهدي رحمتي به همراه كادر فني بعد از بازي به شهر مدينه رفته و پس از توقفي چند ساعته در اين شهر بعد از ظهر روز بيست و هشتم با رفتن به مسجد شجره محرم شده و براي انجام اعمال عمره مفرده به مكه مكرمه عازم شدند.
 
نكته بسيار مهمي كه در اين سفر رخ داد مسلمان شدن بوبكر كبه مهاجم دو رگه بوركينافاسو - فرانسوي تيم استقلال بوده است. وي نيز پس از چند ساعت از مسلمان شدنش با لباس احرام به خانه خدا مشرف شد.
 
گفتني است اعضاي اين تيم پس از حضور در هتل دارهادي براي انجام اعمال به بيت الله الحرام رفته و اعمال خود را تا پاسي از شب انجام دادند و ساعت ۱۰ صبح مكه را به قصد جده ترك نموده و به ايران بازگشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین