کد خبر: ۲۴۰۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

توضیحات دادستان کرج درباره پرونده باغ سیب مهرشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: پرونده باغ سیب مهرشهر با جدیت پیگیری می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این شرکت وابسته به بنیاد مستضعفان بوده و بدون اخذ مجوز از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج اقدام به قطع دو هزار درخت سرزنده کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت قرار بوده 340 درخت که توسط سازمان فضای سبز شهرداری کرج پلاک کوبی شده بوده را قطع کند ولی به تعهد خود عمل نکرده و بیش از تعداد مقرر قطع کرده است.

وی افزود: شکایت از این شرکت هشتم فروردین ماه به مراجع قضایی ارجاع شد که به لحاظ اهمیت موضوع در همان روز در دستور بررسی قرار گرفت.

این مسئول قضایی گفت: پس از تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده تخلف بنیاد مستضعفان در این خصوص محرز شد و مدیرعامل و کارشناسان شرکت کشت و صنعت زراعی به دادگاه احضار و بازداشت شدند.

فرهادی اضافه کرد: با گذشت چند روز از تکمیل این پرونده این متخلفان با قید وثیقه آزاد شده، اما روند پیگیری این پرونده جهت برخورد قانونی با متخلفین همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: درختان شش‌های تنفسی استان هستند که باید با دقت محافظت شوند تا آیندگان نیز بتوانند از نعمت هوای سالم بهره مند شوند.

وی گفت: مجازات افرادی که بیش از دو هزار درخت باغ سیب مهرشهر را بدون توجه به تبعات آن قطع کرده‌اند خواسته قانونی همه مردم است که با جدیت پیگیری می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
هنوز دارن درختان ديگه رو خشك مي كنن و دست بردار نيستن.
لطفاً جلوي اين افراد را بگيرين.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین