کد خبر: ۲۴۰۲۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶

زمان‌ و مکان‌ دور بعدی‌ مذاکرات‌ فنی‌ از‌ زبان‌ عراقچی

معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات کارشناسی ایران و گروه ۱+۵ در روزهای ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در نیویورک برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات کارشناسی ایران و گروه ۱+۵ در روزهای ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در نیویورک برگزار می‌شود.

به گزارش اکونومیک‌تایمز؛ سید عباس عراقچی معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد مذاکرات کارشناسی طرفین طی ماه آتی میلادی (پیش از دور آتی گفتگوهای هسته‌ای وین) در نیویورک برگزار می‌شود.

به گفته وی مذاکرات کارشناسی طرفین 15 تا 19 اردیبهشت و در حاشیه کنفرانس عمومی بررسی معاهده منع گسترش تسلیحات هسته‌ای برگزار خواهد شد.

عراقچی همچنین اظهار داشت که ریاست هیئت مذاکره‌کننده ایرانی را همانند نشست‌های کارشناسی پیشین، حمید بعیدی‌نژاد برعهده خواهد داشت. ریاست هیئت کارشناسی طرف مقابل را نیز استفان کلمنت دستیار ویژه کاترین اشتون مسؤول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا برعهده خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، این مذاکرات در حالی برگزار می‌شود که با فاصله چهار روز پس از آن، دور چهارم مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5، در تاریخ 23 اردیبهشت در وین آغاز می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین