کد خبر: ۲۴۰۲۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

خداحافظی اولیویرا با تراکتورسازی!

به پرتغال رفتم اما قلبم در تبریز بود و همیشه آرزو می‌کردم تا بار دیگر در کنار شما هواداران باشم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همیشه گفته‌ام که شما شایسته بهترین ها هستید و من تلاشم را می‌کنم تا بهترین‌ها را به شما بدهم.

تونی اولیویرا بازی برابر لخویا را پایان رابطه خود با باشگاه تراکتورسازی دانست.

به گزارش ایسنا، تونی اولیویرا با صدور پیامی نوشت: 3 ماه پیش به تبریز آمدم و یکی از آرزوهایم این بود که هواداران تبریز را بار دیگر ببینم. بار اولی که از تبریز رفتم ، همه می‌دانستیم که عادلانه نبود. وقتی آن روزها را به یاد می‌آورم ناراحت می‌شوم. دوست نداشتم فرصت دیدن دوباره هواداران را از دست بدهم.

به پرتغال رفتم اما قلبم در تبریز بود و همیشه آرزو می‌کردم تا بار دیگر در کنار شما هواداران باشم. همیشه گفته‌ام که شما شایسته بهترین ها هستید و من تلاشم را می‌کنم تا بهترین‌ها را به شما بدهم.

روزی که به تیریز برگشتم خیلی شگفت‌انگیز بود. خوشحالم که توانستم به قهرمانی در جام حذفی دست یابیم . هواداران تبریز سال‌ها منتظر این قهرمانی بودند. لحظه‌ای که در فرودگاه تبریز که هواداران برای استقبال تیم آمده بودند را هیچوقت فراموش نمی‌کنم. زیرا برق خوشحالی در چشمان همه هواداران تیم وجود داشت.

در این 3 ماه تمام تلاشم را کردم تا باشگاهی خوب داشته باشیم که فوتبال زیبایی بازی می کند و مهم تر از همه هواداران را خوشحال کنم. بازی برابر لخویا پایان رابطه من با باشگاه تراکتورسازی خواهد بود اما رابطه‌ام با هواداران تراکتور‌سازی و مردم تبریز هیچوقت از بین نمی‌رود. منتظرم تا ببینم سرنوشت آینده من را چگونه رقم خواهد زد.

یاشاسین تراکتور، یاشاسین هواداران تراکتور و یاشاسین مردم تبریز

تونی اولیویرا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین