کد خبر: ۲۴۰۳۴۰
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
شمارش معکوس برای آغاز گام دوم هدفمندی‌

پایان نام‌نویسی دریافت یارانه تا ساعاتی دیگر

ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه تا ساعاتی دیگر در حالی به پایان خواهد رسید که طبق اعلام رییس جمهوری گام دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها تا پایان این هفته رسما آغاز به کار خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در گام دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها که از بیستم فروردین ماه آغاز شده بود تا ساعت 24 امروز به پایان می‌رسد تا با نام نویسی آخرین گروه جاماندگان از نام نویسی از دریافت یارانه پرونده این مرحله نیز رسما مختومه شود.

کلیه سرپرستان خانواری که بنا به هر دلیلی در روزهای گذشته نتوانستند نام خود و اعضای خانواده‌شان در سامانه رفاهی ثبت کنند می توانند با مراجعه به آدرس این سایت www.refahi.ir در ساعات باقیمانده ثبت نام کنند.

طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی متقاضی بودن و نیازمند بودن دو شاخصه‌ای است که دولت بر مبنای آن به سرپرستان خانوار یارانه اختصاص می‌دهد.

اخبار تایید نشده‌ای از صبح دیروز از این حکایت دارد که تاکنون بیش از 70 میلیون نفر از افراد ثبت شده در خانوارهای ایرانی برای دریافت یارانه نام نویسی کرده‌اند. مساله‌ای که هنوز هیچ یک از مقامات رسمی دولت آن را تایید نکرده و اعلام کرده‌اند تا زمان پایان رسمی نام نویسی‌ها هیچ آمار دقیقی منتشر نخواهد شد.

این اخبار در حالی در بعضی از رسانه‌ها اعلام شده که پیش از این محمدباقر نوبخت - معاون برنامه ریزی رییس جمهوری - از انصراف چندین میلیونی ایرانی‌ها از دریافت یارانه خبر داده بود.

همچنین وزیر اقتصاد نیز در سخنان هفته گذشته خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از شناسایی 10 میلیون نفر از جمعیت پر درآمد کشور خبر داده بود که حتی در صورت نام نویسی دولت به آن‌ها یارانه‌ای اختصاص نخواهد داد.

با این شرایط و طبق اعلام روز گذشته رییس جمهوری در جمع فرماندهان نیروی انتظامی با پایان نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی گام دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها در چند روز آینده کلید خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، طرحی که با افزایش قیمت نرخ حامل‌های انرژی و البته تغییر در نحوه پرداخت یارانه به اقشار مختلف مردم همراه خواهد بود و البته هنوز دولت طرح رسمی خود برای چگونگی اجرای آن را اعلام نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین