کد خبر: ۲۴۰۴۱۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

کاهش نرخ مکالمه تلفن سیار از 24 امشب

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران جزئیات اعمال تعرفه‌های جدید همراه اول را از ساعت 24 امشب اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، وحید صدوقی در حاشیه مجمع عمومی صاحبان سهام ارتباطات سیار ایران به خبرنگاران گفت: براساس تصمیم هیات مدیره، قرار است در فاز اول اجرای طرح یکسان سازی نرخ مکالمه افزایش قیمت نداشته باشد.

وی اظهار داشت: نرخ مکالمه سیم کارت اعتباری برای مکالمه شهری 670 ریال، بین شهری 1130 ریال و هزینه جابجایی معادل دو پالس بود که از امشب علاوه بر حذف صد درصدی هزینه جابجایی، نرخ مکالمه سیم کارت اعتباری بین شهری نیز به 670 ریال کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از کاهش نرخ هر دقیقه مکالمه تلفن سیار از ساعت 24 امشب 31 فروردین ماه خبر داد و گفت: برهمین اساس، نرخ مکالمه بین شهری برای سیم کارت های غیردایمی 41 تومان کاهش خواهد یافت.

صدوقی تصریح کرد: نرخ موثر مکالمه 731 ریال بود که این رقم نیز دارای کاهش است که با کاهش 9 درصدی میانگین هزینه مشترکان تقلیل می یابد. نرخ موثر برای مکالمه سیم کارت دایمی نیز 537 ریال بود که با 6 درصد رشد به 570 ریال می رسد. نرخ مکالمه شهری در کل کشور یکسان و به نرخ هر دقیقه 670 ریال است که این رقم تغییری نمی کند.

وی درباره قبوض تلفن همراه نیز گفت: این قبوض دو ماهه است و پیامک مربوط به هزینه ماهانه تنها برای اطلاع رسانی به مشترکان ارسال می شود، ضمن آنکه مشترکان می توانند با پرداخت مبلغ مذکور از سنگین شدن هزینه مکالمات دو ماهه بکاهند.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، در جلسه تنظیم مقررات رادیویی، همسان سازی و هم کدی تلفن همراه مصوبه و سقف قیمت برای مشترکان سیم کارت های دائمی 599 ریال تعیین شده است و براساس مصوبه قبلی هزینه مکالمه سیم کارت های اعتباری 50 درصد از دائمی بیشتر و به مبلغ 899 ریال بود که در هیات مدیره این شرکت تصمیم گرفته شد که با اجرای یکسان سازی، افزایش قیمت نداشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین