کد خبر: ۲۴۰۴۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

جزئیات جلسه نماینده تهران با خانواده برخی زندانیان بند 350 اوین

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از نمایندگان مجلس امروز (سه شنبه) با تعدادی از خانواده های زندانیان بند 350 اوین دیدار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهدی کوچک زاده درباره جزئیات جلسه خود با خانواده های زندانیان بند 350 زندان اوین، گفت: این نشست با حضور چهار نفر از افرادی که مدعی هستند بستگانشان در زندان اوین مورد رفتار نامناسب قرار گرفته اند، برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف من از حضور در این جلسه این بود که ببینم این افرادی که به عنوان نماینده تجمع کنندگان آمدند، خودشان در زندان اوین زندانی دارند یا تنها نماینده آن ها هستند.

وی با اعلام اینکه سید حسین رونقی، سید سعید حائری، داور حسینی و خانم عرب گل چهار نماینده خانواده زندانیان زندان اوین در جلسه امروز بودند، تصریح کرد: این چهار نفر در این جلسه اعلام کردند که هیچ منبع موثقی از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن زندانیان بند 350 وجود ندارد، فقط ما خیال می کنیم، یا به ما گفتند و یا در شبکه بی بی سی فارسی موضوع مورد ضرب و شتم قرار گرفتن این زندانیان را شنیده ایم و این اخبار ظن ما را نسبت به مجروح شدن زندانیان بر انگیخته است.

کوچک زاده افزود: من در نشست امروز از این چهار نفر پرسیدم که شما چه ادعایی درباره آسیب دیدگی زندانیان دارید، که یکی از این افراد ادعا کرد که سر یکی از زندانیان آسیب دیده است، از این رو من پیگیر این موضوع هستم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، ادامه داد: من اگر در این رابطه به اطلاعاتی دست پیدا کنم، آن را به علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش می دهم و نتیجه نهایی این موضوع از طرف وی اعلام می شود.

لازم به ذکر است در این جلسه علی مطهری نماینده مردم تهران و مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشتند و به استماع اظهارات خانواده های زندانیان اوین پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین