کد خبر: ۲۴۰۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

گودبـرداری در الهیه حادثه آفریـد

صبح امروز ریزش دیواره‌های یک محل گودبرداری شده در الهیه سبب آسیب دیدگی دو کارگر و انسداد خیابان شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، در ساعت 7:49 صبح امروز یک مورد حادثه ریزش آوار در زمین گودبرداری شده به آدرس الهیه، نبش خیابان مریم غربی به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و پس از آن آتش‌نشانان سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

پس از حضور آتش‌نشانان در محل که یک زمین گودبرداری شده به مساحت 200 متر مربع بود مشاهده شد که ضلع شمالی این زمین تخریب شده و بخشی از اسکلت‌ها و سازه‌های نگهبان این زمین به روی دو کارگر سی ساله افغان ریخته است.

عوامل آتش‌نشانی و نیروهای امداد با استفاده از تجهیزات مخصوص این دو کارگر را زیر آوار خارج کرده و در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بودند به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

همچنین با توجه به این که این قسمت از زمین گودبرداری شده در مجاورت خیابان قرار داشت آتش‌نشانان به منظور ایمن‌سازی و جلوگیری از خطرات احتمالی این بخش را نیز مسدود کردند.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تایید این خبر به ایسنا، گفت: علت این حادثه باید بررسی شود چرا که در مجاورت محل حادثه ساختمان یا سازه‌ای وجود نداشت که سبب وارد شدن فشار به دیواره‌های این محل و ریزش آن شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین