کد خبر: ۲۴۰۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

اکران خیریه «طبقه حساس» به سینما عصرجدید منتقل شد

این برنامه با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و با حضور عوامل فیلم، هنرمندان، ورزشکاران و مردم خیر از ساعت 19:30 تاریخ یاد شده در سینما عصر جدید آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مکان نمایش خیریه فیلم سینمایی «طبقه حساس » به کارگردانی کمال تبریزی که قرار بود عصر 6 اردیبهشت در تالار ایوان شمس برگزار شود به سینما عصر جدید منتقل شد.

به گزارش مهر، فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی قرار است برای تامین دیه دو جوان محکوم به اعدام و نجات جان آنها شنبه 6 اردیبهشت ماه اکران خیریه برگزار کند. پیش از این قرار بود این اکران خیریه در تالار ایوان شمس برگزار شود اما این مکان به سینما عصر جدید تغییر یافته است.

این برنامه با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و با حضور عوامل فیلم، هنرمندان، ورزشکاران و مردم خیر از ساعت 19:30 تاریخ یاد شده در سینما عصر جدید آغاز می‌شود.

علاقمندانی که نمی توانند در این مراسم حضور پیدا کنند و یا ساکن تهران نیستند می توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره حساب 20781090209514 بانک پاسارگاد به نام انجمن حمایت از زندانیان واریز کرده و یا اگر مایل هستند از طریق اینترنت مبالغ مورد نظرشان را ارسال کنند از طریق شماره شبا 280570020781001020951001 این عمل خیرخواهانه را انجام دهند.

«طبقه حساس» داستان مردی است که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما پس از مدتی متوجه می‌شود مردی غریبه در قبر دوم دفن شده است.

رضا عطاران، محمدرضا فروتن، پانته‌آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، آزاده صمدی ... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین