کد خبر: ۲۴۰۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

حداکثر اجاره خانه در بهترین نقاط تهران: متری 90 هزار تومان

یک شهروند تهرانی می تواند با پرداخت حدود 130 هزار تومان در هر ماه بدون اینکه پول پیشی پرداخته باشد یک خانه 60 متری را اجاره کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تا همین چند ماه قبل تهرانی‌ها می توانستند در بهترین مناطق این شهر خانه‌ای 100 متری را بدون پرداختن پول پیش با حداکثر قیمت 9 میلیون تومان در ماه اجاره کنند.

به گزارش ایسنا، بررسی آخرین آمارها از تغییرات قیمت اجاره بها در شهر تهران در پاییز 92 بیانگر آن است که قیمت اجاره نسبت به تابستان 92 با رشد 1.4 درصدی قیمت و کاهش 17.5 درصدی معاملات همراه بوده است.

همچنین قیمت اجاره ها درپاییز 92 نسبت به سال قبل از آن از رشد 18.3 درصدی قیمت و حدود 50 درصدی معاملات برخوردار بود.

این در حالی است که کمترین مبلغ اجاره در برای هر متر واحد مسکونی در تهران مربوط به خانه های منطقه 15 با 2166 تومان با احتساب سه درصد ودیعه پرداختنی برای یک متر است.

بر این اساس بنابر داده های مرکز آمار ایران به عنوان مرجع رسمی آماری کشور یک شهروند تهرانی می تواند با پرداخت حدود 130 هزار تومان در هر ماه بدون اینکه پول پیشی پرداخته باشد یک خانه 60 متری را اجاره کند.

اما متوسط قیمت اجاره برای هر متر به علاوه سه درصد ودیعه پرداختنی در تهران 18 هزار و 800 تومان است.

در عین حال بالاترین رقم برای اجاره هر متر واحد مسکونی در تهران به خانه های منطقه یک اختصاص دارد که با مجموع سه درصد ودیعه پرداختنی برای برای هر متر به حدود 90 هزار تومان می رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین