کد خبر: ۲۴۰۸۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کشتی قهرمانی آسیا؛

قاسمی و محمدی هم راهی مرحله نیمه نهایی شدند

سیداحمد محمدی و کمیل قاسمی آزادکاران وزن‌های 65 و 125 کیلوگرم ایران نیز به دیدارهای نیمه نهایی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قزاقستان، رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز (چهارشنبه) با مسابقات چهار وزن اول در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد. در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد راجنش راجنش از هند گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله برابر دوران ژوگازیف کشتی‌گیر قزاقستانی با نتیجه قاطعانه 14 بر 4 به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مقابل کانگ جین نام از کره‌جنوبی به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم مقابل آیال لازاریف دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 86 کیلوگرم میثم مصطفی‌جوکار در دور نخست حریف عراقی خود را مغلوب کرد. جوکار در دوم موفق شد با نتیجه 11 بر صفر ژنگ از چین را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی بشود.

در وزن 57 کیلوگرم نیز مهران رضازاده در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 مغلوب دامدین بازار تسوگ باتاز مغولستان شد و از حضور در مرحله بعد بازماند. نماینده کشورمان برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین