کد خبر: ۲۴۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

دختر جوان رئیس شبکه زورگیـری خیابـانی

یک شبکه سرقت خودروهای مدل بالا با طعمه قرار دادن دختري افیونی به زورگیری خیابانی دست می‌زدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش شهروند، در این باند تبهکار، دختر جوان که رئیس شبکه بود با ریختن طرح دوستی سوار خودرو‌های مدل بالا می‌شد و پس از دقایقی به بهانه خرید، مالک خودرو را راهی مغازه و فروشگاه می‌کرد و در فرصتی مناسب نقشه سرقت را کلید می‌زد.

مرد شیک‌پوشی نزد پلیس رفت و ادعا کرد مورد سرقت قرار گرفته است. این مرد جوان که از سوزش چشم‌هایش درد می‌کشید، به ماموران گفت: ۱۵دقیقه پیش خودرو مدل بالای من را دزدیدند.

وی افزود: دختر جوانی سوار خودروام شد هنوز دقایقی نگذشته بود که تشنگی را بهانه کرد و از من خواست تا برای خرید آب به مغازه بروم. وقتی برگشتم دیدم خودروام نیست. تازه متوجه شدم در دام سرقت گرفتار شده‌ام.

درحالی ادعاهای این مرد مطرح می‌شد که ماموران در پرونده‌های مشابه دیدند دختر جوانی به این شیوه به سرقت‌های سریالی دست زده است.

دستگیری زن جوان در دستورکار قرار گرفت تا این‌که ماموران متوجه شدند این دختر سوار خودروهای مدل بالا شده و پس از چند دقیقه، مرد جوانی درحالی‌که به شدت عصبانی بود، جلوی خودرو را گرفته و اقدام به سر و صدا و اخاذی از افراد فریب خورده ‌می‌کرده است. بدین‌ترتیب تیمی از کارآگاهان وارد عمل شدند و با راهنمایی‌های مالباخته، ابتدا چهره فرضی و کامپیوتری مرد مهاجم را به دست آوردند، سپس مشخصاتی از زن جوان را تحت اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی قرار داده و به سرنخی از اعضای یک شبکه سرقت رسیدند.

در تحقیق از مالباخته، پلیس به این باور رسید که دختر ۲۴ساله ریاست این شبکه تبهکار را بر عهده دارد و با همدستی مرد مجرمی اقدام به سرقت‌های سریالی می‌کند. این زن ماموریت اغفال و دوستی با طعمه‌های پولدار را دارد و با کشاندن آنان به کمینگاه همدستش، نقشه خود را عملی می‌کردند. کارآگاهان به این نتیجه رسیدند که طعمه‌های این شبکه سرقت، صاحبان خودروهای تندرو و گرانقیمت بوده‌اند. وقتی گره کور این جست‌وجوها باز شد، کارآگاهان پی بردند زن ۲۴ساله به خانه‌ای در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵ رفت و آمد دارد. اقدامات اطلاعاتی نشان داد آنان در این خانه به‌طور پنهانی زندگی می‌کنند.

با همین ردپا، خانه این دزدان تحت محاصره قرار گرفته شد و همه رفت‌وآمدها مدنظر قرار گرفت. هنوز ساعتی از طرح مهار نگذشته بود که این زن به همراه صاحب چهره‌نگاری رایانه‌ای از خانه خارج شدند و به سوی خودرو تندرویی حرکت کردند، آنان هنوز سوار نشده بودند که کارآگاهان دستور ایست دادند و دستبند به دستانشان زدند.

زن تبهکار که راهی جز بیان حقیقت ندید اعتراف کرد که به شیشه و کراک اعتیاد دارد و از چندی قبل با همدستی مردی جوان که قبلا همسر موقتش بوده اقدام به سرقت‌های سریالی از رانندگان خودروهای مدل بالا کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین