کد خبر: ۲۴۰۸۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

«یک کلاغ، چهل کلاغ» در مجلس علیه ریاست جمهوری واقعیت نداشت

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان در شایعات مربوط به ضیافت همسر رییس جمهوری گفت: برخی نمایندگان در چند روز اخیر در صحن مجلس مسایلی را یک کلاغ و چهل کلاغ کردند که واقعیت نداشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، «بهروز نعمتی» در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در تذکری شفاهی با تاکید بر این که باید نظارت مجلس وجود داشته باشد و نسبت به دولت حساسیت داشت، افزود: اما نباید به گونه ای رفتار کنیم که بسیاری از حرکت های خوب دولت نادیده گرفته شود.

این نماینده مجلس افزود: در گذشته متاسفانه شاهد برگزاری همایش هایی در کیش، خراسان و غیره بودیم اما این دوستان هیچگونه تذکری حتی به صورت لفظی هم ندادند و امروز که سه سکه بهار آزادی به سه کسانی که سال ها برای معلولان و محرومان تلاش کردند اهدا شد، اقدام به «یک کلاغ و چهل کلاغ» کردند.

نعمتی در ادامه اظهار داشت: این نمایندگان مرتب اعلام می کنند که از دولت حمایت می کنیم اما خواهش من این است که موضع گیری ها شفاف باشد؛ نیاز نیست از دولت حمایت کنید بلکه مواضع خود را شفاف اعلام کنید و مردم حتما قضاوت خواهند کرد.



** ابرهای تیره سیاست آسمان مجلس را گرفته است


جواد هروی نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر دیگری از اظهارنظرهای برخی از نمایندگان مجلس انتقاد کرد و با تاکید بر آرامش سیاسی اظهار داشت: در سال فرهنگ و اقتصاد انتظار داریم که آرامش سیاسی بر فضای سیاسی کشور حاکم شود اما برخی مواقع مجلس و نمایندگان بجای برخی دستگاه های اجرایی می نشینند و نظارت را با دخالت متفاوت نمی بینند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: مجلس گاهی بی روح است و ظاهرا ابرهای سیاسی آسمان مجلس را پر کرده اند.

وی به موضوع مهمانی کاخ سعدآباد اشاره کرد و افزود: اگر سکه ای به مدیر آسایشگاه معلولان و سالمندان می دهند چه غوغایی را در روزنامه های ما انجام می دهند.

هروی با تاکید بر این که باید این موضوعات را کنار گذاشت، افزود: این حادثه آنقدر مهم نبود که این قدر به آن دامن زده شود.

هروی همچنین گفت: ایران چه در دانشگاه ها و چه در زندان ها سرزمین ثبات است و لذا باید هم دانشگاه های ما محل امن باشد هم زندان ها.

وی خواستار تشکیل هیاتی برای رسیدگی به ماجرای زندان اوین شد تا این ماجرا که دغدغه برخی از خانواده ها است، حل شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فضای موجود را سیاسی نکنیم و ابرهای سیاسی را در فضای مجلس نپوشانیم.

هروی ابراز امیدواری کرد که در سال فرهنگ، نگاه فرهنگی و فرهیختگی حاکم باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین