کد خبر: ۲۴۰۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

پدرزن‌کشی با ضربات پیچ‌گوشتی

فرمانده‌ی انتظامی بناب گفت: دامادی در بناب براثر اختلاف خانوادگی و درگیری لفظی سینه‌ی پدر زن خودش را با پیچ گوشتی شکافت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ «علی سلطانی‌وش» در جمع خبرنگاران گفت: شخصی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان تماس گرفته و خبر از وقوع یک نزاع در یکی از محلات شهر بناب داد.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری 12برای بررسی موضوع به محل اعزام و مشاهده می‌کنند که مردی 65 ساله به هویت (الف س ) مجروح در منزلش به زمین افتاده است، بلافاصله با کمک مردم وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند اما به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده‌ی انتظامی بناب گفت: مآموران قاتل را در سر صحنه جرم و پیش از اقدام به فرار دستگیر کرده و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تحویل دادند.

سلطانی‌وش ادامه داد: در بازجویی‌ها مشخص شد قاتل به هویت (ن ح) داماد مقتول بوده است، وی به قتل پدر زن خود اعتراف کرد و گفت که به‌علت اختلاف خانوادگی با او درگیر لفظی شده و با استفاده از پیچ‌گوشتی وی را به قتل رسانده است.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت وی از سوی مقام قضایی صادر و پرونده به همراه متهم برای ادامه‌ی رسیدگی در اختیار اداره‌ی مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین