کد خبر: ۲۴۰۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

بزمي که به قتل انجاميد

با دستگيري ترک نشين موتورسيکلتي که به همراه دوستش، پيکر بي جان جواني را به بيمارستان برده بودند، همه عوامل شرکت کننده در نزاع منجر به قتل طي ۳ ساعت عمليات پليس در حالي که به خواب صبحگاهي فرو رفته بودند، دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خراسان، دقايق اوليه بامداد روز گذشته ۷ جوان براي مصرف مشروبات الکلي به زمين هاي کشاورزي انتهاي بولوار توس ۴۱ رفتند و چند ساعت را کنار هم سپري کردند اما در هنگام مستي مشاجره اي بين ۲ تن از آنان درگرفت که لحظاتي بعد به چاقوکشي انجاميد و در اين ميان يکي از آنان با ضربه چاقو نقش بر زمين شد و خون زيادي از بدنش بيرون زد.

 پس از فرار تعدادي از عاملان شرکت در نزاع دسته جمعي، دو تن از آن ها پيکر خونين مجروح را که حدود ۲۲ سال داشت روي ترک موتورسيکلت گذاشتند و به طرف بيمارستان رضوي مشهد حرکت کردند اما جوان مجروح جان خود را از دست داده بود و پاهايش روي آسفالت خيابان کشيده مي شد.

وقتي ماموران انتظامات بيمارستان متوجه جراحت جوان مذکور با ضربه چاقو شدند بلافاصله ترک نشين موتورسيکلت را که جسد را روي موتور نگه داشته بود دستگير کردند که در همين حال دوست ديگر وي با موتورسيکلت فرار کرد. وقتي پزشکان بيمارستان اعلام کردند که جوان ۲۲ ساله علايم حياتي ندارد، ماموران انتظامات ماجرا را به نيروهاي انتظامي اطلاع دادند، عقربه هاي ساعت 5:45 بامداد را نشان مي داد که ماموران انتظامي موضوع را به قاضي ويژه قتل عمد اعلام کردند.

قاضي موحدي راد ضمن صدور دستور تلفني براي دستگيري موتورسوار فراري، خود نيز عازم بيمارستان شد و به محض مشاهده متهم دستگير شده او را شناخت. ترک نشين موتورسيکلت چند سال قبل، در يک پرونده نزاع منجر به قتل دستگير و به تحمل ۴ سال زندان و پرداخت ديه محکوم شده بود. متهم وقتي در برابر قاضي ويژه قتل عمد قرار گرفت و فهميد که ديگر کتمان حقايق فايده اي ندارد به شرکت در نزاع دسته جمعي پس از مصرف مشروبات الکلي به همراه ۶ تن از دوستانش اعتراف کرد.

در پي اعترافات اين جوان و پس از انجام تحقيقات ميداني در بيمارستان، مقام قضايي به همراه ماموران انتظامي عازم محل جنايت شد. در بررسي محل جنايت، يک قبضه چاقو، زيرپوش و پيراهن خونين به همراه مقاديري مشروبات الکلي کشف شد. قاضي پرونده که احتمال مي داد اگر متهمان که هنوز در عالم مستي به سر مي برند تا ساعاتي ديگر دستگير نشوند، به دام انداختن آنان با مشکلاتي همراه خواهد بود از سرهنگ اوغازي (جانشين کلانتري آبکوه) و سرگرد نريماني از کارآگاهان آگاهي خواست تا با تشکيل گروه ويژه اي، محل اختفاي متهمان را بازرسي کنند.

اين گزارش حاکي است: در حالي که قاضي ويژه قتل عمد در کنار گروه ويژه پليس دستوراتي را براي ورود به مخفي گاه هاي متهمان صادر مي کرد آنان راکب موتورسيکلت را که به خواب عميقي فرو رفته بود به دام انداختند.

 با اعترافات موتورسوار، دقايقي بعد گروه ويژه در کنار مقام قضايي به منزل ديگري در کوي اميرالمومنين(ع) مشهد رفتند و متهمي به نام «م» را که به همراه زن صيغه اي اش و يکي ديگر از دوستانش خواب بود، محاصره و دستگير کردند.

در ادامه اين عمليات که تا ساعت 9:30 صبح به طول انجاميد ديگر متهمان نيز در شهرک هاي اطراف محل جنايت و در حالي که در خواب صبحگاهي به سر مي بردند به دام افتادند و بدين ترتيب همه عوامل شرکت کننده در نزاع دسته جمعي منجر به قتل، دستگير شدند.

بنابراين گزارش، همه متهمان در مواجهه حضوري به مصرف مشروبات الکلي اقرار کردند که در اين ميان ضارب اصلي نيز پس از انجام يک سري بازجويي هاي فني مشخص شد.

تحقيقات قضايي و پليسي درباره اين پرونده جنايي در حالي ادامه دارد که موتورسيکلت يکي از متهمان نيز توقيف شد و خانواده مقتول نيز صبح هنگام در جريان قتل فرزندشان قرار گرفتند و براي اعلام شکايت به کلانتري آبکوه رفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین