کد خبر: ۲۴۰۹۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

شرکت برق تهران: طوفان شبکه را به هم ریخت؛ امشب همه چیز درست می‌شود

یک مقام مسئول در شرکت توزیع برق تهران بزرگ با تشریح دلایل خاموشی و قطعی های پراکنده برق در جنوب تهران طوفان امروز را عامل این حوادث برقی اعلام کرد و گفت: هم اکنون برق تمام مناطق جنوب تهران وصل شده و تنها بخش هایی از نازی آباد و خانی آباد به صورت پراکنده با قطعی برق روبرو هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کامبیز ناظریان درباره دلایل برخی از قطعی و خاموشی های پراکنده برق در مناطقی در جنوب تهران گفت: به دنبال وقوع طوفان و بارش شدید باران و تگرگ ظهر امروز به برخی از شبکه های هوایی خطوط برق در جنوب تهران خسارتهایی وارد شده است.

معاون بهره برداری و دیسپچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اعلام اینکه میزان خسارت وارد شده به شبکه هوایی ناچیز بوده است گفت: هم اکنون بیش از یک هزار نیروی عملیاتی شرکت توزیع برق مشغول برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در جنوب شهر تهران هستند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکلات عملیاتی به طور کامل در سطح شبکه برق جنوب تهران حل شده است اظهار داشت: برق تمامی نقاط به استثنای مناطقی از خانی آباد و نازی آباد تهران وصل شده است.

به گزارش مهر، او در ادامه با بیان اینکه از روز گذشته شرکت توزیع برق تهران با دریافت اطلاعیه هواشناسی خود را برای طوفان آماده کرده بود تبیین کردن میزان نرخ حوادث طوفان امروز در سطح شبکه برق تهران کمتر از یک درصد بوده است.

ناظریان با یادآوری اینکه هم اکنون بیش از 1200 فیدر اصلی فشار متوسط به منظور تقویت شبکه برق تهران وجود دارد گفت: طوفان امروز با وجود شدت بالا اما کمترین میزان خسارت را به دلیل آمادگی قبلی شرکت برق بر سطح شبکه داشته است.

معاون بهره برداری و دیسپچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ در پایان با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت شبکه برق به ویژه در جنوب تهران تحت کنترل است گفت: پیش بینی می شود تا پیش از ساعت 19 امشب به طول کامل برق دو منطقه نازی آباد و خانی آباد تهران هم به طور کامل وصل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین